BCS Professional (MBCS) Membership එක ගත්ත අය ඉන්නවද ? ලංකාවේ අයට annual fee එක කීයද ?
Mad Weera Well-known member Oct 13, 2015 5,336 6,096 113 Sep 17, 2025 #1 BCS Professional (MBCS) Membership එක ගත්ත අය ඉන්නවද ? ලංකාවේ අයට annual fee එක කීයද ? Reactions: evoke
Nidarshana_k Well-known member Feb 19, 2022 29,874 1 51,851 113 ප*යාගල sorry.com Sep 17, 2025 #3 bump Reactions: Mad Weera
isurutmv Well-known member May 1, 2013 1,960 833 113 29 Gampaha Sep 17, 2025 #4 £42.75 Reactions: Mad Weera
lilman Well-known member May 10, 2009 41,183 54,934 113 Colombo Sep 17, 2025 #5 මේක ගන්න එකේ වටිනාකම මොකක්ද බම් ?? Reactions: Mad Weera
KSPathirana Well-known member Apr 22, 2015 7,997 10,284 113 Sep 17, 2025 #6 මම දැක්කා bcs fb group එකේ පොඩි argument එකකුත් ගිහින් තිබ්බ ඕක වැඩක් නෑ කියලා. Membership එක. ඒත් ඒකෙ value එකක් තියනවා. Reactions: Mad Weera
මම දැක්කා bcs fb group එකේ පොඩි argument එකකුත් ගිහින් තිබ්බ ඕක වැඩක් නෑ කියලා. Membership එක. ඒත් ඒකෙ value එකක් තියනවා.
luk3r Well-known member Apr 21, 2022 7,656 10,237 113 Sep 17, 2025 #7 mata thibila thiyenawa. oken melowa wadak na. aparade salli. Reactions: Mad Weera
KSPathirana Well-known member Apr 22, 2015 7,997 10,284 113 Sep 17, 2025 #8 luk3r said: mata thibila thiyenawa. oken melowa wadak na. aparade salli. Click to expand... ඒකෙ සෑහෙන දේවල් තියනවා. අපි ඒවා පාවිච්චි කරන්නෙ නෑ. Reactions: Mad Weera and luk3r
luk3r said: mata thibila thiyenawa. oken melowa wadak na. aparade salli. Click to expand... ඒකෙ සෑහෙන දේවල් තියනවා. අපි ඒවා පාවිච්චි කරන්නෙ නෑ.
KandyMalli Well-known member Feb 15, 2018 4,417 4,044 113 Sep 17, 2025 #9 Australia/ UK job visa gaddi balanwa neda? Reactions: Mad Weera
hapriyankara Well-known member May 6, 2008 5,384 4,719 113 නොපෙනෙන මානයේ Sep 17, 2025 #10 2026 ඉඳල BCS නතර කරනව Reactions: Mad Weera
sinhawanshaya Well-known member Jul 28, 2024 13,946 11,379 113 Sep 17, 2025 #11 Student kaale nam oken godak dhewal karaganna puluwan, windows, office wage ewa free thiyenawaa Microsoft lagen. Student kaalen passe nam wadak na, certs thiyenne ekata thamai..samahara wita mona mona hari podi sahana athi after being a student. Reactions: Mad Weera
Student kaale nam oken godak dhewal karaganna puluwan, windows, office wage ewa free thiyenawaa Microsoft lagen. Student kaalen passe nam wadak na, certs thiyenne ekata thamai..samahara wita mona mona hari podi sahana athi after being a student.
Mr Robot Well-known member Oct 26, 2020 2,392 3,714 113 මොනර තැන්න Sep 17, 2025 #12 Up Reactions: Mad Weera
Reincarnator Well-known member May 20, 2022 12,741 31,080 113 අපායෙ දොරකඩ Sep 17, 2025 #13 Reactions: Mad Weera