mata hard eka partition kara ganna hoda software ekak dennako machan la... rep will be added! :(
Wthilina Well-known member Sep 21, 2008 2,787 125 63 Loweth Na Aug 3, 2015 #1 mata hard eka partition kara ganna hoda software ekak dennako machan la... rep will be added!
Sry.com Well-known member Sep 5, 2014 3,476 927 113 localhost Aug 3, 2015 #2 https://www.paragon-software.com/home/pm-personal/ Reactions: Wthilina
chinmak Well-known member Oct 27, 2014 9,833 8,053 113 මෙන්න මෙතන... Aug 3, 2015 #3 Wthilina said: mata hard eka partition kara ganna hoda software ekak dennako machan la... rep will be added! Click to expand... Mini Partition tool hodai machan... http://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html
Wthilina said: mata hard eka partition kara ganna hoda software ekak dennako machan la... rep will be added! Click to expand... Mini Partition tool hodai machan... http://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html