Bharatha Thennakoon වගේ නීතිය පැහැදිලි කරන තව කව්ද ඉන්නෙ?

thaweesha

Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,994
    10,161
    113
    මධ්‍යස්ථ තැනක ඉඳන් නීතියේ වගන්ති එක්ක වැරදි පැහැදී කරන යූටියුබ් චැනල් මොනවද?
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,092
    113
    ulan bator
    issara ( raja kale saha eetath pera - gothrika kale) agamen minissu baya karala wahal wada gaththa!

    dan "neethiya" pennala eka karanawa!

    iskolen karanne owata minssu "program" karana eka!


    neethiya hamotama samana nam ai apita salli print karanna denne naththe? ai apita ape family ekata set wena widiyata mudal kola hadaganna denne naththe?
    ai apita wena mudal ekaka use karanna denne naththe?

    loke wadagathma de mudal! eth ekata apita nidahasa naha!

    neethiya ali boruwak! adu gane eka desabana unge theerana pasna kireema pawa thahanam! Mona huttakda?
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    neethiya hamotama samana nam ai apita salli print karanna denne naththe? ai apita ape family ekata set wena widiyata mudal kola hadaganna denne naththe
    In other hand
    නීතිඥයො නීතියෙ දෙවඟනට අරිනවා. නීතිය හැමොටම සමානයි නම් අපිටත් ඕනේ දෙවඟනක් වගේ කෙල්ලෙක්ට අරින්ඩ.
     

    Cyber Punk

    Well-known member
  • Jul 6, 2025
    384
    851
    93
    Night City
    භාරත? මධ්‍යස්ථ? 😅

    Confusion Reaction GIF
     

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,221
    1
    16,093
    113
    සුවාදීන එව්වා නම් නැ ඉතිං,
    එහෙනම් එලකිරි එකෙ ත්‍රෙඩ් වල දාන එවා තමයි සුවාදීන.

    චැනල් 19 එහෙම හොදයි, පොඩ්කාස්ට් එක
    ඉන්සයිඩ් ස්ටොරිස් එහෙම අහගන්න පුලුවන් උසාවි ඇතුලෙ වෙන,