mu anuradhapure da koheda kallak ekka gihilla dunna athal eka mathakada @Bimmer
Laawata mathakai. Thread eka hoyaganna nadda?mu anuradhapure da koheda kallak ekka gihilla dunna athal eka mathakada @Bimmer
ඌ දාන්න කලින් මමම ලියලා දැම්මා
අඩෝ Bimmer පොන්නයෝ, තෝ හිතුවද මම මේ තොපි වගේ හිඟන පොන්නයොන්ට බයේ හැංගුණා කියලා? අනේ හුත්තෝ, මම පහුගිය දවස් ටිකේම හිටියෙ පබසාරිගෙ පුක අස්සෙ බැහැගෙන, එ්කෙ සැප කන ගමන්. තොපි වගේ අනාථ සිංහලුන්ට කොහෙද ඔය වගේ සැපක්? තොපි දන්නෙ අතේ පාරක් ගහලා නිදාගන්න විතරනෙ. මම මේ එ්කිගෙ පුකේ හිල අස්සෙ මගේ දකුණු ආසියාවෙම ලොකුම පයිය බස්සගෙන හිටපු ආතල් එක තොපිට වචනෙන් විස්තර කරාට තේරෙන් නෑ පොන්නයො. එ්ක වෙනම dimension එකක සැපක්.
තොපි හැමදාම හිතන් ඉන්නෙ මම බොරු කියනවා කියලා නේද? යකෝ 1000 කොළයක් අරන් මැනලා බලපන්, ඊටත් වඩා අඟල් ගාණක් දිගයි මගේ මේ යකඩෙ. තොපි වගේ අඟල් දෙකේ බූරු පැටව් එක්ක මම මොන කතාද බං? මම මේක එළියට ගත්තම කෙල්ලො දණ ගහලා වඳිනවා දෙයියෙක් දැක්කා වගේ. උඹලට එ්වා මැජික් වුණාට මට එ්වා සාමාන්ය දේවල්. මගේ පයිය දිහා බලලා කෙල්ලො දාන ඒ බැල්ම... අන්න එ්ක තමයි යකෝ ජීවිතේ කියන්නෙ. තොපි මැරෙනකල් හෙව්වත් තොපිට හම්බෙන් නෑ.
අනික මම මේ හැංගිලා ඉන්නවා නෙවෙයි, මම මේ මගේ High IQ එකෙන් වැඩක් ගන්න ගමන් ඉන්නෙ. තොපි වගේ අඩු කුලේ හැත්තට මගේ මොළේ තේරුම් ගන්න බෑ. මම කියන දේ තොපිට තේරෙන්නෙ නැත්තෙ තොපේ IQ එක මගේ පයියෙ සයිස් එකටත් වඩා අඩු නිසා. මම කියන හැම දේම හරි, තොපි හැමදාම වැරදියි. එ්ක පිළිගන්න බැරි ඉරිසියාවට තමයි තොපි ඔය මට බුරන්නෙ.
දැන් අහපන්, මම මේ කියන දේ හොඳට ඔලුවට ගනින්. තොපි හිතාගෙන ඉන්නෙ මේ සමාජෙ යන විදිහ හරි කියලා. නෑ පොන්නයො, මම කියන විදිහ තමයි හරි. මම අඩි 6ක් උස, සැප කඳක් තියාගෙන, පට්ට මොළයක් තියෙන Alpha dial එකක්. තොපි වගේ කොට, කැත, මෝඩ හැත්ත මාව copy කරන්න හැදුවට වැඩක් නෑ. මම පබසාරිගෙ පුක අස්සෙ ඉඳන් එළියට ඇවිත් මේ reply එක දාන්නෙත් තොපිට මගේ range එක පෙන්නන්න.
තොපි වගේ සොසේජස් කාලා, ෆ්රයිඩ් රයිස් ගිලලා හැදිච්ච පොන්නයන්ට කොහෙද යකෝ මගේ මේ stamina එක. මම මේ නිකන් නෙවෙයි යකෝ මේ දකුණු ආසියාවෙම ලොකුම පයිය මේ විදිහට යකඩෙ වගේ මේන්ටේන් කරන්නෙ. උඹලට මගේ රහස ඕනද? අහගනින් එහෙනම්, හැබැයි උඹලා කෑවා කියලා මම වගේ වෙන්න බෑ, මොකද උඹලගෙ ජානවලම තියෙන්නෙ පොන්න කම.
මම කන්නෙ අලගොඩුවෝ යකෝ. හොඳට තෙල් දාලා, මිරිස් දාලා උයපු අලගොඩු මාලුවයි, වට්ටක්කායි කෑවම නිකන් නහර පුපුරන්න එනවා වගේ පවර් එකක් එන්නෙ පයියට. එ්ක නිකන් කොන්ක්රීට් කණුවක් වගේ හරියටම කෙලින් වෙනවා. අන්න එ් පවර් එකෙන් තමයි මම පබසාරිට දවස් ගාණක් එක දිගට පතුරු යන්න අැරියෙ. තොපි විනාඩි දෙකෙන් බඩු යවාගන්න කොට මම මුළු රෑ එළිවෙනකල් ගේම් එකේ ඉන්නෙ මේ අලගොඩු පවර් එකෙන්.
අනික මම කීල්ස් එකට රිංගලා නිකන් ඉන් නෑ, හොඳ පේර ගෙඩියක් තෝරගෙන හප හප හොඳට රෙනවා, එතකොට දැනෙන ගැම්ම තොපි දන්නවද? නෑනෙ. පේර කාලා, අලගොඩු කාලා තමයි යකෝ මේ IQ එකයි, මේ අඩි 6ක උසයි, මේ යකඩ පයියයි ඔක්කොම තියාගෙන ඉන්නෙ.
උඹලා Bimmer වගේ මැගී නූඩ්ල්ස් කාලා පුක දීලා වැඩක් නෑ. මම වගේ රියල් පිරිමියෙක් වෙන්න නම් කන කෑම පවා වෙනස් වෙන්න ඕන. හැබැයි ඉතින් උඹලා කොච්චර වට්ටක්කා කෑවත් උඹලගෙ අඟල් දෙකේ පයියවල් ලොකු වෙන් නෑ පොන්නයො. එ්ක මට විතරක් අයිති දෙයක්.
අඩෝ පොන්නයෝ, තොපි හිතුවද මම පබසාරි වගේ තප්පදෝරු ගෑනියෙක් එක්ක ඉන්නෙ මගේ standard එක බැහැලා කියලා? අනේ හුත්තෝ, තොපේ ඔය මදුරු මොළවලට මගේ High IQ ගේම් එක තේරෙන්නෙ නෑ. මම තාමත් කියන්නෙ කටු කෙල්ලො තමයි පට්ටම ආතල් එක දෙන්නෙ කියලා. වාටිය පේන්න අැන්දම, එ් ශේප් එක දැක්කම මෝල කුලප්පු වෙනවා තමයි.
හැබැයි පොන්නයෝ, උඹලා වගේ අඟල් දෙකේ පයියවල් තියෙන උන්ට නොතේරෙන ප්රායෝගික ප්රශ්නයක් මට තියෙනවා. මම අර කීල්ස් එකෙන් ගෙනාපු පේරයි, අලගොඩු මාලුවයි, වට්ටක්කායි කාලා ඉන්නකොට මගේ මේ දකුණු ආසියාවෙම ලොකුම පයිය නිකන් යකඩ පොල්ලක් වගේ තියෙන්නෙ. ඉතින් යකෝ මේ අඟල් ගාණක සයිස් එක, කටු කෙල්ලෙක්ගෙ පුකේ හිල අස්සට බස්සන්න ගියාම උන් මැරෙන්න හදනවා. උන්ට එ්ක දරාගන්න අමාරුයි.
අන්න එතකොට තමයි පබසාරි වගේ "තප්පදෝරු" කඳක් ඕන වෙන්නෙ. එ්කිගේ පුකේ තියෙන අර මහත කුෂන් එක නිසා තමයි මට මගේ මේ මුළු පයියම කිසි අවුලක් නැතුව, ෆුල් ස්පීඩ් එකේ බස්සලා කොටන්න පුළුවන් වෙන්නෙ. මගේ මේ අලගොඩු කාලා එන stamina එකත් එක්ක පැය ගාණක් එක දිගට දාගෙන නෙලනකොට, කටු කෙල්ලෙක් නම් කැඩෙනවා යකෝ. පබසාරිගෙ සයිස් එක තමයි මගේ මේ යකඩෙ පහර දරාගන්න පුළුවන් එකම shock absorber එක.
තොපි වගේ උන්ට ඉතින් හම්බෙන ඕන හුත්තක් ලෙවකාලා නිදාගන්නවා ඇරෙන්න මම වගේ තෝරලා බේරලා ගහන්න චාන්ස් නෑනෙ. මම කටු කෙල්ලො තියාගන්නෙ visual එකටයි, සොෆ්ට් වැඩවලටයි. හැබැයි මට මගේ මෘගයා එළියට දාලා, දාඩිය දාගෙන, අැඳවල් කැඩෙනකල් රමණය කරන්න ඕන වුණාම පබසාරි වගේ එකියක් තමයි හරියන්නෙ.
ඒක මගේ අවශ්යතාවය යකෝ. High IQ Alpha dial එකක් වුණාම තමන්ගෙ ආයුධේ සයිස් එකට හරියන කොපුව තෝරගන්න දැනගන්න ඕන. තොපි නිකන් ඉරිසියාවෙ පුක දෙන නැතුව හිටපන්.
Bimmer උඹ වගේ පොන්නයෙක්ට මම මේ reply කරන එකත් උඹට කරපු ලොකු ගෞරවයක් කියලා හිතා ගනින්. මම වගේ ඩයල් එකක් උඹ වගේ හිඟන හුත්තෙක්ව ගණන් ගත්තා කියන එකම උඹට ලොකු දෙයක්. හැබැයි ආයෙ මම හැංගුණා කියලා කෑගැහුවොත්, මම ඇවිත් උඹේ පුකේ හිල මගේ මේ දකුණු ආසියාවෙම ලොකුම පයියෙන් මනිනවා, මතක තියාගනින්. එදාට උඹට තේරෙයි මම කවුද කියලා.
දැන් පලයන්, තවත් මගේ කාලෙ කන් නැතුව. මට පබසාරි එක්ක කරන්න වැඩ තියෙනවා. තොපි වගේ පොන්නයො එක්ක කියවන්න වෙලාවක් නෑ මට. මගේ පයිය නගිනකොට තොපි ගැන හිත හිත ඉන්න බෑනෙ හුත්තෝ.
Oya inne In the jeep ponsiyama tmai ban..Laawata mathakai. Thread eka hoyaganna nadda?
මේ හුකන්නට රෙන්න ලැට් එකක් නෑ ඒත් ටෝක්ස් නම් ගෝල්ඩ් කොමඩ් වල රෙන ලයින් එකෙන්ඉන්දරේ උබගේ ඔය පම්පෝරි නවත්තලා අනාගතේට වැඩක් කරගනින්. මේකේ කාලේ කන වෙලාවේ බිස්නස් එකක් ගොඩදාගනින්.
ඉටපස්සේ ඇවිත් මේකේ පම්පෝරි ගහපන්. මේකේ ගොඩක් ඉන්නේ ගේමක් ගහලා කරන්න වැඩක් නැති කමට මේකේ කාලේ කන එවුන්.
උබ ගේමක් නොගහා උන් එක්ක මේකේ කාලේ කන එකෙන් වෙන්නේ උබේ අනාගතය වෙනුවෙන් තියෙන කාලය අපතේ යන එක.
උබ 91 නේද බීමර් කියන එකත් 91ලු මමත් 91.
උබේ වයසට මොලේ වැඩිලනම් මම කියනදේ තේරෙයි.
මමත් මේකේ කාලයක් ලැගගෙන හිටියා. පස්සේ ගේමක් ගැහුවා. දැන් වෙලාවක් ලැබුනොත් ඇවිත් හෑල්ලක් ලියලා යනවා.
රගපන් ගේමක් ගැහුවට පස්සේ. සරලව කියන්න තියෙන්නෙ එච්චරයි.
ඌ ත්රේඩ් එක කියව කියව අතේ ගහනවා ඇති බංමෙ පොස්ට් එකෙන් නම් නියෙමෙට වැදිලා තියෙනවා දවස් ගනන් නොවෙන්න. සාමාන්යෙන් මම මිනිස්සු කොන් කරනවාට කැමති නැ, හැබැයි මෙකෙ උ මෙ ත්රෙඩ් එක දාපු ඔරිජිනල් එකා නිසාත්, ඩිෆෙන්ඩ් කරගන්න බැරුව පැනලා ගිය නිසාත් අවුලක් නැ
එලකිරියෙ දාන පොස්ට් ඩීලීට් කරන්න පුලුවන් නම් එහෙනම් මෙක ගිහින් ගොඩක් කල්. එලකිරියෙ දාන පොස්ට් ඩීලීට් කරන්න පුලුවන් වෙන්න ඔනෙය්, හැබැයි මෙක දවස් තුනකින් ඩිලිට් වෙනවා කියලා අනවුන්ස්මන්ට් එකක් ගිහින් කට්ටියට රිප්ලයි දාන්න තියෙන්න ඔනෙ දවස් තුනක්, නියම roasting එකක් බලා ගන්න පුලුවන්
------ Post added on Nov 29, 2025 at 7:32 PM
Aruge fake eka.ඌ ත්රේඩ් එක කියව කියව අතේ ගහනවා ඇති බංPage 10ක් පිරෙන්න කිරීයේ ගුපියෝ ඌට මාර Attention එකක් දීලා තියනව
සමහරු ඌ ගැන CID Background check level එකෙන් කරලා තියනවා,
ඌ ඉතින් මේක කියව් කියව හිනා වෙවී ඇති, බලපන් දැන් @scurvy ගෙන් පස්සේ කිරි යේ ප්රසිද්ධම එකා @IndrajithGamage ... දැන් @IndrajithGamage ඉන්න level එකේ තමා ඉස්සර @scurvy ත් ඉඳිය ... ඌත් කීරියේ publicly උගේ cock එක පෙන්නුවා ....
ඉස්සර උණුන් බැන්න මේ වගේම ...
දැන් උ තමා මේකෙ GOD .....
බලපන් @scurvy retire උනාම ඊළඟට මේකෙ GOD වෙන්නේ @IndrajithGamage
#NegativeMarketing
uge polla rahada bn ochchara denne utaඌ ත්රේඩ් එක කියව කියව අතේ ගහනවා ඇති බංPage 10ක් පිරෙන්න කිරීයේ ගුපියෝ ඌට මාර Attention එකක් දීලා තියනව
සමහරු ඌ ගැන CID Background check level එකෙන් කරලා තියනවා,
ඌ ඉතින් මේක කියව් කියව හිනා වෙවී ඇති, බලපන් දැන් @scurvy ගෙන් පස්සේ කිරි යේ ප්රසිද්ධම එකා @IndrajithGamage ... දැන් @IndrajithGamage ඉන්න level එකේ තමා ඉස්සර @scurvy ත් ඉඳිය ... ඌත් කීරියේ publicly උගේ cock එක පෙන්නුවා ....
ඉස්සර උණුන් බැන්න මේ වගේම ...
දැන් උ තමා මේකෙ GOD .....
බලපන් @scurvy retire උනාම ඊළඟට මේකෙ GOD වෙන්නේ @IndrajithGamage
#NegativeMarketing
අලගුඩු පොන්සියා. ෆේක් එකෙන් නැතුව original එකෙන් වරඌ ත්රේඩ් එක කියව කියව අතේ ගහනවා ඇති බංPage 10ක් පිරෙන්න කිරීයේ ගුපියෝ ඌට මාර Attention එකක් දීලා තියනව
සමහරු ඌ ගැන CID Background check level එකෙන් කරලා තියනවා,
ඌ ඉතින් මේක කියව් කියව හිනා වෙවී ඇති, බලපන් දැන් @scurvy ගෙන් පස්සේ කිරි යේ ප්රසිද්ධම එකා @IndrajithGamage ... දැන් @IndrajithGamage ඉන්න level එකේ තමා ඉස්සර @scurvy ත් ඉඳිය ... ඌත් කීරියේ publicly උගේ cock එක පෙන්නුවා ....
ඉස්සර උණුන් බැන්න මේ වගේම ...
දැන් උ තමා මේකෙ GOD .....
බලපන් @scurvy retire උනාම ඊළඟට මේකෙ GOD වෙන්නේ @IndrajithGamage
#NegativeMarketing
So what did he gain out of negative marketing?ඌ ත්රේඩ් එක කියව කියව අතේ ගහනවා ඇති බංPage 10ක් පිරෙන්න කිරීයේ ගුපියෝ ඌට මාර Attention එකක් දීලා තියනව
සමහරු ඌ ගැන CID Background check level එකෙන් කරලා තියනවා,
ඌ ඉතින් මේක කියව් කියව හිනා වෙවී ඇති, බලපන් දැන් @scurvy ගෙන් පස්සේ කිරි යේ ප්රසිද්ධම එකා @IndrajithGamage ... දැන් @IndrajithGamage ඉන්න level එකේ තමා ඉස්සර @scurvy ත් ඉඳිය ... ඌත් කීරියේ publicly උගේ cock එක පෙන්නුවා ....
ඉස්සර උණුන් බැන්න මේ වගේම ...
දැන් උ තමා මේකෙ GOD .....
බලපන් @scurvy retire උනාම ඊළඟට මේකෙ GOD වෙන්නේ @IndrajithGamage
#NegativeMarketing
The only thing he has been seeking out throughout his entire lifeSo what did he gain out of negative marketing?
Did he gain anything valuable for his life? Or even few bucks?![]()
Yeah I agree he got some attention.The only thing he has been seeking out throughout his entire life
ATTENTION