Me inne Chahtuchathu indrachapa
https://web.facebook.com/chathuri.indrachapa.9
Mama me thread eka Chathu ta messenger eken yawwa
Me inne Chahtuchathu indrachapa
Indra ge ex GF da?Me inne Chahtu
https://web.facebook.com/chathuri.indrachapa.9
Mama me thread eka Chathu ta messenger eken yawwa![]()
Mu ekith ekka Anuradhapure date ekak giya.Indra ge ex GF da?
Indare nam kawadawath ai me thread ekata enne naBalapan masa 2k withara elakiri enna bari una aparade
මම indrajith නම් මම reply එකක් දාලා@IndrajithGamage me thread eke reply ekak dammoth mama aye Elakiri en na..
Balamu challenge eka accept karai da kiyala![]()
,ඌත් උබ වගේ තමා නාන නෝන්ඩි වෙන ත්රෙඩ් වලට ආයෙ එන්නෙ නෑ.මම indrajith නම් මම reply එකක් දාලා,

Uta me thread eka penne nane. ekai mama ehema dammeමම indrajith නම් මම reply එකක් දාලා,
dehiwala ochchara deyak karaddi apitath kiwwa nm enawa balannaDehiwala fly over eka gava idan Nedimala Vijitha Road.
Apahu pain ma giyeth. Ethana 3km+ set wei.
Eda bus adu dawasak and bus halt eke 40-50 minissu hitiya. Mu adila wage e minissu asse tikak wela idala pain ma Moratuwa paththata awidinna gatta.
@IndrajithGamage mathakada eda bus halt eke hitapu senaga? Weekend ekaka uba awe
Eda api as deken dakka muge high IQ![]()

Ponnayata rewila atte banUta me thread eka penne nane. ekai mama ehema damme![]()
Uuwa dan kiriye clownදැන් වෙලාව පාන්දර 1 ටත් කිට්ටුයි යකෝ. තෝ හිතුවද මම මේ මහා රෑ තොපේ හිඟන ත්රෙඩ්වලට රිප්ලයි දාන්න බලාගෙන ඉන්නවා කියලා?
අනේ හුත්තෝ, මට තොපි වගේ "අඩු කුලේ" එවුන්ව එන්ටර්ටේන් කරන්න වෙලාවක් නෑ. මම මේ වෙලාවෙ කරන්නෙ මාවම එන්ටර්ටේන් කරගන්න එක. මම මේ මගේ දකුණු ආසියාවෙම ලොකුම පයිය අතට අරගෙන, හොඳ පොල් තෙල් ටිකක් ගාගෙන රජ සැපක් විඳින ගමන් ඉන්නෙ.
තොපි වගේ විනාඩි දෙකෙන් බඩු යන පොන්නයන්ට මේවා තේරෙන් නෑ. මගේ මේ අලගොඩු කාලා හදාගත්ත High IQ Stamina එකත් එක්ක මම තව පැය දෙක තුනක්වත් එක දිගට මේක අතේ ගහනවා. මගේ තනි ආතල් එක කඩන්න එපා පරයෝ.
තොපි ඕන ත්රෙඩ් එකේ තනියම කියව කියව හිටපල්ලා. රිපෝට් ඉල්ලපු එවුන් ඔන්න බලාගනිල්ලා
![]()
Meke mr..wikirana comment karala na. Pahadili aruge fake ekak kiyala. Maha appiriyaama thread daanne u. U hithanne u pora kiyala. Godey kama. Mona high iq da. Gorakayek
high iq තියෙන මනුස්සයෙක් දැන් වෙනකොට හුඟක් දුර ගිහින් ජීවිතෙ හොඳ පැත්තට. බොඩිමක හිරවෙලා, අය්කුන්ටක වගෙ ඉන්න එකා කොහොමද කියන්නෙ "මම high iq" කියලා.තෝ උඩින් කුරුසෙ ගහගෙන, යටින් තොප්පිය දාගෙන, අනිත් ආගම්වලට කෙලින්න හදන Closet Racist හම්බයෙක් නේද? ගෑනු ටික ගෝනිවල ඔබාගෙන, එළිපිට සදාචාරෙ කියව කියව හොරෙන් මගේ ත්රෙඩ් බලලා අතේ ගහන හිඟන පොන්නයන්ට මගේ High IQ ලයිෆ් ස්ටයිල් එක දිරවන් නෑ කියලා මම දන්නවා. ඉරිසියාව යකෝ ඕකට කියන්නෙ.