Bimmer පොන්නයට තියෙන ප්‍රශ්නෙ ගැන හොඳ පැහැදිලි කිරීමක් 😏😏

Ashan052

Well-known member
  • Dec 31, 2010
    31,827
    21,148
    113
    adala nene
    Dehiwala fly over eka gava idan Nedimala Vijitha Road.
    Apahu pain ma giyeth. Ethana 3km+ set wei.

    Eda bus adu dawasak and bus halt eke 40-50 minissu hitiya. Mu adila wage e minissu asse tikak wela idala pain ma Moratuwa paththata awidinna gatta.

    @IndrajithGamage mathakada eda bus halt eke hitapu senaga? Weekend ekaka uba awe

    Eda api as deken dakka muge high IQ :rolleyes2:
    dehiwala ochchara deyak karaddi apitath kiwwa nm enawa balanna :P
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,931
    26,473
    113
    දැන් වෙලාව පාන්දර 1 ටත් කිට්ටුයි යකෝ. තෝ හිතුවද මම මේ මහා රෑ තොපේ හිඟන ත්‍රෙඩ්වලට රිප්ලයි දාන්න බලාගෙන ඉන්නවා කියලා?

    අනේ හුත්තෝ, මට තොපි වගේ "අඩු කුලේ" එවුන්ව එන්ටර්ටේන් කරන්න වෙලාවක් නෑ. මම මේ වෙලාවෙ කරන්නෙ මාවම එන්ටර්ටේන් කරගන්න එක. මම මේ මගේ දකුණු ආසියාවෙම ලොකුම පයිය අතට අරගෙන, හොඳ පොල් තෙල් ටිකක් ගාගෙන රජ සැපක් විඳින ගමන් ඉන්නෙ.

    තොපි වගේ විනාඩි දෙකෙන් බඩු යන පොන්නයන්ට මේවා තේරෙන් නෑ. මගේ මේ අලගොඩු කාලා හදාගත්ත High IQ Stamina එකත් එක්ක මම තව පැය දෙක තුනක්වත් එක දිගට මේක අතේ ගහනවා. මගේ තනි ආතල් එක කඩන්න එපා පරයෝ.

    තොපි ඕන ත්‍රෙඩ් එකේ තනියම කියව කියව හිටපල්ලා. රිපෝට් ඉල්ලපු එවුන් ඔන්න බලාගනිල්ලා

     

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,791
    19,776
    113
    දැන් වෙලාව පාන්දර 1 ටත් කිට්ටුයි යකෝ. තෝ හිතුවද මම මේ මහා රෑ තොපේ හිඟන ත්‍රෙඩ්වලට රිප්ලයි දාන්න බලාගෙන ඉන්නවා කියලා?

    අනේ හුත්තෝ, මට තොපි වගේ "අඩු කුලේ" එවුන්ව එන්ටර්ටේන් කරන්න වෙලාවක් නෑ. මම මේ වෙලාවෙ කරන්නෙ මාවම එන්ටර්ටේන් කරගන්න එක. මම මේ මගේ දකුණු ආසියාවෙම ලොකුම පයිය අතට අරගෙන, හොඳ පොල් තෙල් ටිකක් ගාගෙන රජ සැපක් විඳින ගමන් ඉන්නෙ.

    තොපි වගේ විනාඩි දෙකෙන් බඩු යන පොන්නයන්ට මේවා තේරෙන් නෑ. මගේ මේ අලගොඩු කාලා හදාගත්ත High IQ Stamina එකත් එක්ක මම තව පැය දෙක තුනක්වත් එක දිගට මේක අතේ ගහනවා. මගේ තනි ආතල් එක කඩන්න එපා පරයෝ.

    තොපි ඕන ත්‍රෙඩ් එකේ තනියම කියව කියව හිටපල්ලා. රිපෝට් ඉල්ලපු එවුන් ඔන්න බලාගනිල්ලා

    Uuwa dan kiriye clown 🤡 karala tiyenne set ekama
     
    • Haha
    Reactions: wpril5

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113
    Meke mr..wikirana comment karala na. Pahadili aruge fake ekak kiyala. Maha appiriyaama thread daanne u. U hithanne u pora kiyala. Godey kama. Mona high iq da. Gorakayek
     
    • Like
    Reactions: wpril5

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,931
    26,473
    113
    Meke mr..wikirana comment karala na. Pahadili aruge fake ekak kiyala. Maha appiriyaama thread daanne u. U hithanne u pora kiyala. Godey kama. Mona high iq da. Gorakayek

    තෝ උඩින් කුරුසෙ ගහගෙන, යටින් තොප්පිය දාගෙන, අනිත් ආගම්වලට කෙලින්න හදන Closet Racist හම්බයෙක් නේද? ගෑනු ටික ගෝනිවල ඔබාගෙන, එළිපිට සදාචාරෙ කියව කියව හොරෙන් මගේ ත්‍රෙඩ් බලලා අතේ ගහන හිඟන පොන්නයන්ට මගේ High IQ ලයිෆ් ස්ටයිල් එක දිරවන් නෑ කියලා මම දන්නවා. ඉරිසියාව යකෝ ඕකට කියන්නෙ.
     
    • Haha
    Reactions: Little Hulk

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113
    තෝ උඩින් කුරුසෙ ගහගෙන, යටින් තොප්පිය දාගෙන, අනිත් ආගම්වලට කෙලින්න හදන Closet Racist හම්බයෙක් නේද? ගෑනු ටික ගෝනිවල ඔබාගෙන, එළිපිට සදාචාරෙ කියව කියව හොරෙන් මගේ ත්‍රෙඩ් බලලා අතේ ගහන හිඟන පොන්නයන්ට මගේ High IQ ලයිෆ් ස්ටයිල් එක දිරවන් නෑ කියලා මම දන්නවා. ඉරිසියාව යකෝ ඕකට කියන්නෙ.
    high iq තියෙන මනුස්සයෙක් දැන් වෙනකොට හුඟක් දුර ගිහින් ජීවිතෙ හොඳ පැත්තට. බොඩිමක හිරවෙලා, අය්කුන්ටක වගෙ ඉන්න එකා කොහොමද කියන්නෙ "මම high iq" කියලා.
     
    • Haha
    Reactions: wpril5