Ignored wunama reply penne na uta neda? Mama danne na EK usecase eka ignore karama
This comment is ignored kiyala pennanne. Habai click karala balanna puluwan.Ignored wunama reply penne na uta neda? Mama danne na EK usecase eka ignore karama
අනේ බං ගහනවා කියන්නෙ මහලොකු අමුතු හත් ඉලව්වක් නෙවෙයිනෙ. කතාබහ කරනවා, විහිළු කරනවා, අතට අත දෙනවා, hug කරනවා ඔය වගේම දෙයක් තමයි ඉතින්.