මේ photo එක බලන්න
https://imghub.io/i/Yq9h8
https://imghub.io/i/Y796I
https://imghub.io/i/Y7Eir
Motherbord (Mirco - Star model ms 6564 )
LG IBM Bios Pentium 4 Processor 1.8 GHz Ram 512 Auto බූට් වෙන්නෙ නැහැ .බූට් වෙනකොට එන Key එක එන්නෙ නැහැ (please any key to boot from USB) bios කොහොමද හදාගන්නෙ?
වෙන PC එකකින් xp දාල Pentium 4 IDE hard එක ගත්තා.
windows 7 දාගන්න ඕනි. windows 7 32bit 512 Ram dammot hari yaida????
windows 7 ultimate දාල සෙට් කරපුවහම දෙපාරක් ලෝඩ් වෙනවා. තප්පර 2 පමණ ඊලග (සුදු පාට තීරුව පමණයි ) රිස්ටාට් වෙනවා.
මේ විදියට දෙපාරක් ලෝඩ් වෙලා රිස්ටාට් වෙනවා. p4 pc eka boot manu eka anna naha na
https://neosmart.net/wiki/wp-content/uploads/sites/5/2015/03/windows-is-loading-files.jpg
windows 7 32 bit dana video ekak tibuna 512 ram eka tiyena pc ekata youtube eka???????????????
https://imghub.io/i/Yq9h8
https://imghub.io/i/Y796I
https://imghub.io/i/Y7Eir
Motherbord (Mirco - Star model ms 6564 )
LG IBM Bios Pentium 4 Processor 1.8 GHz Ram 512 Auto බූට් වෙන්නෙ නැහැ .බූට් වෙනකොට එන Key එක එන්නෙ නැහැ (please any key to boot from USB) bios කොහොමද හදාගන්නෙ?
වෙන PC එකකින් xp දාල Pentium 4 IDE hard එක ගත්තා.
windows 7 දාගන්න ඕනි. windows 7 32bit 512 Ram dammot hari yaida????
windows 7 ultimate දාල සෙට් කරපුවහම දෙපාරක් ලෝඩ් වෙනවා. තප්පර 2 පමණ ඊලග (සුදු පාට තීරුව පමණයි ) රිස්ටාට් වෙනවා.
මේ විදියට දෙපාරක් ලෝඩ් වෙලා රිස්ටාට් වෙනවා. p4 pc eka boot manu eka anna naha na
https://neosmart.net/wiki/wp-content/uploads/sites/5/2015/03/windows-is-loading-files.jpg
windows 7 32 bit dana video ekak tibuna 512 ram eka tiyena pc ekata youtube eka???????????????
Last edited:
