Bios සෙටින් බූට් වෙන්නෙ නැහැ.ඉගෙනගන්න ලමයෙකුට

helphelp1

Well-known member
  • Sep 18, 2017
    1,451
    997
    113
    මේ photo එක බලන්න
    https://imghub.io/i/Yq9h8
    https://imghub.io/i/Y796I
    https://imghub.io/i/Y7Eir

    Motherbord (Mirco - Star model ms 6564 )
    LG IBM Bios Pentium 4 Processor 1.8 GHz Ram 512 Auto බූට් වෙන්නෙ නැහැ .බූට් වෙනකොට එන Key එක එන්නෙ නැහැ (please any key to boot from USB) bios කොහොමද හදාගන්නෙ?
    වෙන PC එකකින් xp දාල Pentium 4 IDE hard එක ගත්තා.
    windows 7 දාගන්න ඕනි. windows 7 32bit 512 Ram dammot hari yaida????
    windows 7 ultimate දාල සෙට් කරපුවහම දෙපාරක් ලෝඩ් වෙනවා. තප්පර 2 පමණ ඊලග (සුදු පාට තීරුව පමණයි ) රිස්ටාට් වෙනවා.


    මේ විදියට දෙපාරක් ලෝඩ් වෙලා රිස්ටාට් වෙනවා. p4 pc eka boot manu eka anna naha na
    https://neosmart.net/wiki/wp-content/uploads/sites/5/2015/03/windows-is-loading-files.jpg


    windows 7 32 bit dana video ekak tibuna 512 ram eka tiyena pc ekata youtube eka???????????????
     
    Last edited:

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    USB bootable device eka format karala thiyenne FAT32 da NTFS da nathnam wena ekakda?

    NTFS/FAT32 format karala bootable disk eka hadala balanna

    nathnam advanced bios gihin boot priority hadanna
     

    helphelp1

    Well-known member
  • Sep 18, 2017
    1,451
    997
    113
    USB bootable device eka format karala thiyenne FAT32 da NTFS da nathnam wena ekakda?

    NTFS/FAT32 format karala bootable disk eka hadala balanna

    nathnam advanced bios gihin boot priority hadanna
    pen eka hadala tiyenna ban. mama photo ekak dala tiyenna balanna. bios wala
     

    helphelp1

    Well-known member
  • Sep 18, 2017
    1,451
    997
    113
    U
    Advanced bios gihilla boot priority haduwada?
    USB ekan boot wanna haduwa... oya mama dapu photo eka baluwada??? boot wanna naha na? 1 USB-HDD damma.....

    windows7 IDE ekata dala tiyanna pc ekata set karapuwahama Restart wanawa????? 2 parak lord wanawa ita passa restart wanawa....
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    Windows 7 32bit eka 512RAM walin wada karai..

    Samahara parana motherboard wala USB boot eka etharam reliable na.. ubata welawak thiyenawa nam Win7 32bit eka DVD ekakata burn karala DVD ROM ekakin boot karanna balanna. Tikak prashne waatha wela nisa hodama wade lagapatha inna danna kenek lagata aran yana eka.. yaluwek innawa nam nikan karala dei. :)
     

    helphelp1

    Well-known member
  • Sep 18, 2017
    1,451
    997
    113
    Windows 7 32bit eka 512RAM walin wada karai..

    Samahara parana motherboard wala USB boot eka etharam reliable na.. ubata welawak thiyenawa nam Win7 32bit eka DVD ekakata burn karala DVD ROM ekakin boot karanna balanna. Tikak prashne waatha wela nisa hodama wade lagapatha inna danna kenek lagata aran yana eka.. yaluwek innawa nam nikan karala dei. :)
    Windows 7 32bit download link virus nati active