Bitbucket kiyanne version controlling system ekak. eke web site host karanna baha.
Mama use karanawa eka code host karanna. web site eka host karanna bitbucket eken code eka pull karanna one server ekata.
Bitbucket kiyanne version controlling system ekak. eke web site host karanna baha.
Mama use karanawa eka code host karanna. web site eka host karanna bitbucket eken code eka pull karanna one server ekata.
ape godak site thiyenne bit bucket thamai machan.
git use karala thiyenawa da?
Client expect karanne oya repo eka clone karala oyage changes commit karai kiyala. client ta puluwan web server ekata pull karanna bitbucket eken.
mama use karanne console2 + git bash. private key + public key authenticate karagaththam FTP walata wada lesiy.
ape godak site thiyenne bit bucket thamai machan.
git use karala thiyenawa da?
Client expect karanne oya repo eka clone karala oyage changes commit karai kiyala. client ta puluwan web server ekata pull karanna bitbucket eken.
mama use karanne console2 + git bash. private key + public key authenticate karagaththam FTP walata wada lesiy.
aniwa machan mama Git,Tortoise SVN okkoma use karala thiyenawa.ela ela client danne naha ban.uta mama hithanne wena developer kenek bitbucket daala deela thiyenneu kiynawa bitbucket kiyanne cpanel ekak kiyala.