Redline Technologies
https://www.redlinetech.lk/
customer ට ඉස්සර ලොබියේ ඉඳගෙන ඉන්න කියලා එකෙක් හොරෙන් එලියට ගිහින් බඩු අරගෙන ඇවිල්ලා පිටිපස්සේ දොරෙන් ඇතුලට ඇවිත් ඇතුලේ ඉඳන් ගේනවා වගේ වැඩි ගානට විකුනනවා. දැක්කේ නෑ කොහෙන්ද ගේන්නේ කියලා, හැබැයි තොග වෙළෙඳු ඉන්න Unity එක තියෙන්නේ ඔතන ඉඳන් 50m විතර දුරෙන්. ඒ නිසා මෙතෙන්ට යනවා වෙනුවෙට කෙලින්ම Unity ගිහින් ගන්න. මේක නිකං assemble කරලා හදලා දෙන නිකන් ඕනෑම ටවුමක තියන කඩයක් වගේ එකක් විතරයි. මුලින් bill කරගන්නවා. එතකොට customer ට උන්ගෙන් අරන් යන්න වෙනවා. පරක්කු උනත් customer ට ඉන්න වෙන නිසා මුලින් bill කර ගන්න හදනවා.
තාම IOC පෙට්රල් ගැහුවෙ නෑදැං මොකෝ කියන්නෙ
Redline Technologies
https://www.redlinetech.lk/
customer ට ඉස්සර ලොබියේ ඉඳගෙන ඉන්න කියලා එකෙක් හොරෙන් එලියට ගිහින් බඩු අරගෙන ඇවිල්ලා පිටිපස්සේ දොරෙන් ඇතුලට ඇවිත් ඇතුලේ ඉඳන් ගේනවා වගේ වැඩි ගානට විකුනනවා. දැක්කේ නෑ කොහෙන්ද ගේන්නේ කියලා, හැබැයි තොග වෙළෙඳු ඉන්න Unity එක තියෙන්නේ ඔතන ඉඳන් 50m විතර දුරෙන්. ඒ නිසා මෙතෙන්ට යනවා වෙනුවෙට කෙලින්ම Unity ගිහින් ගන්න. මේක නිකං assemble කරලා හදලා දෙන නිකන් ඕනෑම ටවුමක තියන කඩයක් වගේ එකක් විතරයි. මුලින් bill කරගන්නවා. එතකොට customer ට උන්ගෙන් අරන් යන්න වෙනවා. පරක්කු උනත් customer ට ඉන්න වෙන නිසා මුලින් bill කර ගන්න හදනවා.
Unity eke godak kada ohomai ithinRedline Technologies
https://www.redlinetech.lk/
customer ට ඉස්සර ලොබියේ ඉඳගෙන ඉන්න කියලා එකෙක් හොරෙන් එලියට ගිහින් බඩු අරගෙන ඇවිල්ලා පිටිපස්සේ දොරෙන් ඇතුලට ඇවිත් ඇතුලේ ඉඳන් ගේනවා වගේ වැඩි ගානට විකුනනවා. දැක්කේ නෑ කොහෙන්ද ගේන්නේ කියලා, හැබැයි තොග වෙළෙඳු ඉන්න Unity එක තියෙන්නේ ඔතන ඉඳන් 50m විතර දුරෙන්. ඒ නිසා මෙතෙන්ට යනවා වෙනුවෙට කෙලින්ම Unity ගිහින් ගන්න. මේක නිකං assemble කරලා හදලා දෙන නිකන් ඕනෑම ටවුමක තියන කඩයක් වගේ එකක් විතරයි. මුලින් bill කරගන්නවා. එතකොට customer ට උන්ගෙන් අරන් යන්න වෙනවා. පරක්කු උනත් customer ට ඉන්න වෙන නිසා මුලින් bill කර ගන්න හදනවා.
mata nam HNB thamai. epa wenawa wadak karaganna giyama.Sampath Bank
worst customer service. full of big head staff.
state own BOC, and NSB are far better.