Blacklisted Seller list - මේ තැන් වලින් බඩු ගන්න එපා

ChoronaSottiya

Well-known member
  • Sep 13, 2020
    4,689
    6,986
    113
    වදුරව
    sampath interbanking using vishwa is best
    I have been using sampath internet banking for about 6 years now. The only time i visited a branch was to open my primary account. My experience with sampath has been a really good one.
    Why should anyone use Sampath online banking, when they don't respect and respond properly to the customers in the actual bank?
     

    beziques

    Well-known member
  • Aug 10, 2020
    1,263
    1,517
    113
    sampath interbanking using vishwa is best
    yes machan.

    Why should anyone use Sampath online banking, when they don't respect and respond properly to the customers in the actual bank?
    Compared to my experience with BOC Sampath is 100 times better.

    Haven't had bad experiences with NSB except for the fact that my account there is almost dormant.
    ------ Post added on Jan 2, 2022 at 10:22 AM
     
    • Like
    Reactions: Ramiel

    ChoronaSottiya

    Well-known member
  • Sep 13, 2020
    4,689
    6,986
    113
    වදුරව
    yes machan.


    Compared to my experience with BOC Sampath is 100 times better.

    Haven't had bad experiences with NSB except for the fact that my account there is almost dormant.
    ------ Post added on Jan 2, 2022 at 10:22 AM
    when is the last time you visited a bank??
    is it decades ago?

    Its true that Sampath used to provide good service in 2010s but not on this decade. Now it seems like all the state own banks have outrun them. (dunno much about people's bank since I don't have an account there)

    I am commenting based on my experience in last few weeks.
     
    • Like
    Reactions: Ramiel

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,825
    8,038
    113
    මෙන්න මෙතන...
    1. The worst customer care - Stuff acts like 'Sampath' is the only band in the island. Provides very disregardful service even in the quite(less busy) times.
    2. Very unprofessional - Mostly the stuff behaves like school kids, they keep customers waiting to chat and make jokes with each other even the customers are right in front of them.

    In the bottom line, by comparing to the State Owned banks like BOC, I wont be recommending anyone Sampath.

    PS: I am telling this with my recent experience. I only went there to open an account, just image how it would be if I went to applied for a loan....
    Sampath bank eke koti ganak horakam karala unge to management eke un tikak..tama court case yanawa ekata..eth ekama media channel ekakawat oya gana gye ne..kalakanni basic puthala salli walata onema deyak karanawa..

    I have been using sampath internet banking for about 6 years now. The only time i visited a branch was to open my primary account. My experience with sampath has been a really good one.
    Don't compare customer service vs internet banking.
    ------ Post added on Jan 2, 2022 at 10:59 AM
     

    ArnoDorian

    Well-known member
  • Jul 25, 2017
    890
    483
    63
    uber
    uber හයර් ගිහින් සල්ලි දීලත් ගෙවල නැහැ කියල එනවා කස්ටම කෙයා එකට මෙසේජ් යවන්න ක්‍රමයක් නැහැ මම කාඩ් එකක් ඇඩ් කරලා තිබ්බ නම් එකෙන් කපාගෙන
    cash payment කරනකොට ඩ්‍රයිවර්ල රයිඩර්ල හේන් ප්‍රවේසමෙන් අපිට කිසි ප්‍රතිචාරයක් හෝ සහයක් නැහැ උබර් එකෙන් මම කාඩ් එකක් ඇඩ් නොකර තිබ්බ නිසා බේරුනා
    ආයේ පාවිච්චි කරන්නේ නැහැ හොරුන්ට උඩගෙඩි දෙන්න බැහැ
    View attachment 155889View attachment 155890
    Mae katta matath set una, food deliver kara cash pay kare, carduth neme. Driver deliver karala order eka complete nokara giya.(Driver close karala tibe: mata order eka deliver kare naha kiyala. ae kiyane mn order eka pick krn naha kiyala). Uber eken notification eka awa mata gaana gewanna kiyala. Ekama proof eka tibbe order karapu foods ekka bill eka tibba eka. Eka photo ekak gahala raise kara issue ekak. Eka balapu customer care ekath reply karana 2days wage giya. Mn balenma message gahala wade kara gatte. hotline ekakwath nane bn uber eke.
     
    • Like
    Reactions: Ramiel and rajith84

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,378
    12,658
    113
    Piliyandala
    හොඳ ත්‍රෙඩ් එකක්. මේවාගේ ඒවා අප්ඩේට් එකේ තියාගන්න එක වටිනවා....

    උබල මොබයිල් ෆෝන් ගන්න Cell Mart නම් එන්න එපා පිළියන්දල... එයාල දැන් නළු නිලියෝ යූටියුබර්ස් ල එක්ක විතරයි ගනුදෙනු කරන්නේ

    සාමාන්‍ය මනුස්සයෙක් ගියාට එතන ඉන්න එවුන් ගණන් ගන්නේ නැහැ.

    Genius Mobile මේක හොඳයි කියල අපේ ඔෆිස් එකේ එවුනුත් කියනවා උන් මෙතනින් බඩු අරන් තියෙනවා කියල. දැනට අවුලක්ම නෑ
     

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,397
    13,318
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    හොඳ ත්‍රෙඩ් එකක්. මේවාගේ ඒවා අප්ඩේට් එකේ තියාගන්න එක වටිනවා....

    උබල මොබයිල් ෆෝන් ගන්න Cell Mart නම් එන්න එපා පිළියන්දල... එයාල දැන් නළු නිලියෝ යූටියුබර්ස් ල එක්ක විතරයි ගනුදෙනු කරන්නේ

    සාමාන්‍ය මනුස්සයෙක් ගියාට එතන ඉන්න එවුන් ගණන් ගන්නේ නැහැ.

    Genius Mobile මේක හොඳයි කියල අපේ ඔෆිස් එකේ එවුනුත් කියනවා උන් මෙතනින් බඩු අරන් තියෙනවා කියල. දැනට අවුලක්ම නෑ
    අපෝ ලෝක හොර තැනක් බං Cell Mart. ඕකට යන්නේ දැන් නොදන්නම එකෙක් තමා.

    සින්ගපූර් වල recycle වලට යවන ෆෝන් කාලයක් ගෙනල්ල විකුනපු සීන් එකක් තිබ්බ. කිරියේම දාල තිබ්බ.

    [මනුස්සයෙක් ගියාට එතන ඉන්න එවුන් ගණන් ගන්නේ නැහැ.] Cell Mart එවුන් හිතන් ඉන්නේ උන්ගෙන් නිකන් බඩු ගන්න එනවා කියලා.

    ඕකා තමා අර ඉන්ස්ටන්ට් buy එකටත් කෙලෙවුවේ. අපරාදේ කාටහරි අඩුවට ගන්න තිබ්බ තැන.

    හොදම සීන් එක වෙන්නේ warranty claim කරන්න ගියාම.
    Cell Mart උන් පකේ line දෙන්නේ හරියට සින්ගපූර් උන්ගේ manufacture plant එකක හදනවා වගේ. phone එක සින්ගපූර් යැවුවා කියනවා. මාස ගානක් ගන්නවා.
    ඊට පස්සේ හෙන ගානකුත් ගන්නවා ෆෝන් එක දෙන්නේ නැතුව. උන් local phone හදන තැනකට දීල හදල අපිට දෙනවා.

    කිරියේ ඉන්නවා ඔකේ social media run කරන බුවා. ගොඩක් Google / FB fake reviews.
     

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,378
    12,658
    113
    Piliyandala
    අපෝ ලෝක හොර තැනක් බං Cell Mart. ඕකට යන්නේ දැන් නොදන්නම එකෙක් තමා.

    සින්ගපූර් වල recycle වලට යවන ෆෝන් කාලයක් ගෙනල්ල විකුනපු සීන් එකක් තිබ්බ. කිරියේම දාල තිබ්බ.

    [මනුස්සයෙක් ගියාට එතන ඉන්න එවුන් ගණන් ගන්නේ නැහැ.] Cell Mart එවුන් හිතන් ඉන්නේ උන්ගෙන් නිකන් බඩු ගන්න එනවා කියලා.

    ඕකා තමා අර ඉන්ස්ටන්ට් buy එකටත් කෙලෙවුවේ. අපරාදේ කාටහරි අඩුවට ගන්න තිබ්බ තැන.

    හොදම සීන් එක වෙන්නේ warranty claim කරන්න ගියාම.
    Cell Mart උන් පකේ line දෙන්නේ හරියට සින්ගපූර් උන්ගේ manufacture plant එකක හදනවා වගේ. phone එක සින්ගපූර් යැවුවා කියනවා. මාස ගානක් ගන්නවා.
    ඊට පස්සේ හෙන ගානකුත් ගන්නවා ෆෝන් එක දෙන්නේ නැතුව. උන් local phone හදන තැනකට දීල හදල අපිට දෙනවා.

    කිරියේ ඉන්නවා ඔකේ social media run කරන බුවා. ගොඩක් Google / FB fake reviews.
    Sewwand thamai sales balanne...

    Man phones dekak eka sare gaththe SONY Z5P & XPERIA M5 dekama repair karanna giyaama Maharagama yanna kivva (Service center eka ehelu)

    ethana inna ekaa kiyanava meva repair karanna baha badu enne naha kiyala Under Warranty 2016 scene ekak meka.

    Eeta passe mage danna ekekta kivve naha ethanata yanna. Man Samsung Note 8 eka gaththe Softlogic eken
     
    • Like
    Reactions: vito and Ramiel

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,397
    13,318
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    Sewwand thamai sales balanne...

    Man phones dekak eka sare gaththe SONY Z5P & XPERIA M5 dekama repair karanna giyaama Maharagama yanna kivva (Service center eka ehelu)

    ethana inna ekaa kiyanava meva repair karanna baha badu enne naha kiyala Under Warranty 2016 scene ekak meka.

    Eeta passe mage danna ekekta kivve naha ethanata yanna. Man Samsung Note 8 eka gaththe Softlogic eken

    එහෙනම් උබටත් සෙට් වෙලා තියෙන්නේ ඔය damage සින්ගපූර් වල recycle වලින් පන්නපු ඒවා වෙන්න ඕන. ඔය උබ කියන කලේ වගේ තමා ඕව ගෙනුවේ කියල දාල තිබ්බේ.
     
    • Like
    Reactions: Ramiel

    Voldemort Bro

    Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    1. The worst customer care - Stuff acts like 'Sampath' is the only band in the island. Provides very disregardful service even in the quite(less busy) times.
    2. Very unprofessional - Mostly the stuff behaves like school kids, they keep customers waiting to chat and make jokes with each other even the customers are right in front of them.

    In the bottom line, by comparing to the State Owned banks like BOC, I wont be recommending anyone Sampath.

    PS: I am telling this with my recent experience. I only went there to open an account, just image how it would be if I went to applied for a loan....
    Branch?
    Complaint ekak dapn unge oper manager ta. Full Wistare kiyala. Aniwa warn karanawa branch staff ekatama. Aye ehema hasirena ekk ne.
    Mata sampath bank full satisfied. Best service ekk deno man giyapu ham branch ekema. Samaharunge loan application reject karamat boruwata banino bank ekata.