Blacklisted Seller list - මේ තැන් වලින් බඩු ගන්න එපා

Voldemort Bro

Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    භාණ්ඩ / සේවා ලබාගන්න ගිහින් ආපහු යන්නෙ නෑ කියලා හිතාගත්තු තැන් මෙතන ශෙයා කරන්න. පුලුවන් තරම් proof එක්ක දාන්න එහෙම නැතුව අල්ලපු ගෙදර එකාගෙ බිස්නස් එකට කෙලවන්න මෙතන දාන්න එපා.











    • Abans - Depends on the branch but most are shit - Try Damro first





    High rate වලට leasing දීලා, ආයේ පාගා අරන් රෙස්ටුරන්ට් වලින් කන්න අරන් දෙන්න කියලා 🤣 customers ලාට @hodakolla
    @hodakolla iya huthho.. higakapan.. oita wada hodae
     
    • Haha
    Reactions: vito and Ramiel

    NipuniSasini

    Active member
  • Jan 2, 2022
    178
    111
    43
    Colombo
    www.daraz.lk : Seller details, buyer details, rubber seals හරියට fill කරලා නැති 3rd party warranty cards එක්ක Daraz එකෙන්ම DarazMall Flagship Store එකේ products sell කරනවා. Warranty claim කරන්න බෑ මේවාට. තව warranty එක backdated මාස ගානකට product එක purchased date එකත් එක්ක බලද්දී.
     
    Last edited:

    Nanosudha

    Well-known member
  • Dec 28, 2012
    5,165
    4,937
    113
    1641186749518.png

    https://gqmobiles.lk/

    any feedback?
     
    • Like
    Reactions: Ramiel

    supunroxy

    Well-known member
  • Jan 4, 2014
    1,596
    3,391
    113
    Madamulana Walawwa
    අපෝ ලෝක හොර තැනක් බං Cell Mart. ඕකට යන්නේ දැන් නොදන්නම එකෙක් තමා.

    සින්ගපූර් වල recycle වලට යවන ෆෝන් කාලයක් ගෙනල්ල විකුනපු සීන් එකක් තිබ්බ. කිරියේම දාල තිබ්බ.

    [මනුස්සයෙක් ගියාට එතන ඉන්න එවුන් ගණන් ගන්නේ නැහැ.] Cell Mart එවුන් හිතන් ඉන්නේ උන්ගෙන් නිකන් බඩු ගන්න එනවා කියලා.

    ඕකා තමා අර ඉන්ස්ටන්ට් buy එකටත් කෙලෙවුවේ. අපරාදේ කාටහරි අඩුවට ගන්න තිබ්බ තැන.

    හොදම සීන් එක වෙන්නේ warranty claim කරන්න ගියාම.
    Cell Mart උන් පකේ line දෙන්නේ හරියට සින්ගපූර් උන්ගේ manufacture plant එකක හදනවා වගේ. phone එක සින්ගපූර් යැවුවා කියනවා. මාස ගානක් ගන්නවා.
    ඊට පස්සේ හෙන ගානකුත් ගන්නවා ෆෝන් එක දෙන්නේ නැතුව. උන් local phone හදන තැනකට දීල හදල අපිට දෙනවා.

    කිරියේ ඉන්නවා ඔකේ social media run කරන බුවා. ගොඩක් Google / FB fake reviews.
    Cellmart ekata bena bena Instabuy horu hodai kiyanna epa yako lol. Naki mainata bena bena sajiya hodai kiyanwa wage wedakne bn uba karanne. Insta buy ekata kela una eka hodai. Neththam thwa ahinsakayo sahena ganakata kela wenwa refurbished ekakwath hambenne nethuwa
     
    • Like
    Reactions: Ramiel

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,378
    12,658
    113
    Piliyandala
    එහෙනම් උබටත් සෙට් වෙලා තියෙන්නේ ඔය damage සින්ගපූර් වල recycle වලින් පන්නපු ඒවා වෙන්න ඕන. ඔය උබ කියන කලේ වගේ තමා ඕව ගෙනුවේ කියල දාල තිබ්බේ.
    Ow gennalla dennam kiyala kiwwe stock naha kiyala gold color dekama request kare man...
     
    • Like
    Reactions: Ramiel

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,397
    13,318
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    Cellmart ekata bena bena Instabuy horu hodai kiyanna epa yako lol. Naki mainata bena bena sajiya hodai kiyanwa wage wedakne bn uba karanne. Insta buy ekata kela una eka hodai. Neththam thwa ahinsakayo sahena ganakata kela wenwa refurbished ekakwath hambenne nethuwa
    pissuda bun. un oya seen ekata kaling badu ganta handle kala. podi late ekak tibba. ea unata badu hamba una.

    math ungen badu aran tiyenawa.
    Danna kiyana Family ekakatama Apple phones ma 5k aragena dunna. masyak kiwu wata 1 1/2 wage giya. ea unata laksha 5ka wage wasiyak, quality badu hamba una
     
    • Like
    Reactions: Ramiel

    supunroxy

    Well-known member
  • Jan 4, 2014
    1,596
    3,391
    113
    Madamulana Walawwa
    pissuda bun. un oya seen ekata kaling badu ganta handle kala. podi late ekak tibba. ea unata badu hamba una.

    math ungen badu aran tiyenawa.
    Danna kiyana Family ekakatama Apple phones ma 5k aragena dunna. masyak kiwu wata 1 1/2 wage giya. ea unata laksha 5ka wage wasiyak, quality badu hamba una
    Scene eke mulin hitapu un beruna thama. Ehemai kiyala Apple ekatath wada aduwata Apple products dunna instabuy hodai kiyanna epa yako XD
     
    • Like
    Reactions: Ramiel

    NipuniSasini

    Active member
  • Jan 2, 2022
    178
    111
    43
    Colombo
    www.daraz.lk : Seller details, buyer details හරියට fill කරලා නැති 3rd party warranty cards එක්ක Daraz එකෙන්ම DarazMall Flagship Store එකේ products sell කරනවා. Warranty claim කරන්න බෑ මේවාට. තව warranty එක backdated මාස ගානකට product එක purchased date එකත් එක්ක බලද්දී.
    DarazMall Flagship Store එකේ warranty වංචාව ගැන ඔයාලගේ අත්දැකීම් කියන්න.
     
    • Like
    Reactions: Ramiel

    cyberartz123

    Active member
  • Nov 18, 2008
    294
    91
    28
    I have positive experience with them Machan. Phone prices are very reasonable and they're giving good discounts. I've bought 6 mobile phones from them (Online and orders were delivered within a day) within past 10 months and no issues so far. Can recommend.

    Recent Devices I bought

    Xiaomi Redmi Note 10 Pro (6GB/128GB - 57250/-)
    Samsung Galaxy A52 (8GB/128GB - 72900/-)
    Xiaomi Mi 11 Lite 5G NE (6GB/128GB - 76900/-)
     
    • Like
    Reactions: Ramiel