KingAshi

Active member
  • May 19, 2011
    809
    136
    43
    Paraguay
    Machanla athul kotto place ekak thiyenawa mahat wenna behet dena.danna kenek maata ethana number ekak dennako loku udawwak.nattham yana hati kiyannako...
     

    snoop_ug

    Well-known member
  • Oct 2, 2006
    7,959
    667
    113
    @ Lankawe oi
    hoda behetak tiyenava eka try karala balapan..... Rataedi, Elagitel and anamalu ekata ekatu karala kalinda re Fridge eke tiyala anit davase udeta kapan... meka 1 month kalama uba nikan bola gediyak vage venava sure..... habari ubata appiriya veida danne ne :P