machla bootstrap IE8 walata support karanawa kiwwata karnnaaa ne 
IE8 wala responsive support naa
meka hada ganna kiyala denna

IE8 wala responsive support naa
meka hada ganna kiyala denna

machla bootstrap IE8 walata support karanawa kiwwata karnnaaa ne
IE8 wala responsive support naa
meka hada ganna kiyala denna

Bolaata IE8 Onamada? He he hee...
Menna meka karanna balanna machan..
http://stackoverflow.com/questions/13924493/how-to-make-bootstrap-responsive-layout-work-on-ie8

IE
විල්සන් මාමා;17030446 said:Poddak machan respond.js file eka dala balapan.
https://github.com/scottjehl/Respond/blob/master/src/respond.js
Metanin download karaganin. Itapase jquery & bootstrap files walata passe meka call karala balapan.
Hariyata sure naha wada karaida kiyala. poddak try karapan
More information
https://github.com/scottjehl/Respond/blob/master/README.md#support--caveats
Ai machan IE8 use karanne. Oka update karapanko latest version ekakata.

but client la innawa IE 8 support illana 
welawata magen thawama IE8 illala na.
Balanna me Q&A machan. Meke ayata hari gihin oya case eka. Mamath Bootstrap 3 karanawa. Bt godakma chrome focus karala thiyenne. IE8 ahuwoth ithin nikan inna kiyanna wenawa. dakina dakina pluginuth onalu. e madiwata IE8 supportuth ona kiuwoth thama ithin hodata mathak wenne.welawata magen thawama IE8 illala na.
http://stackoverflow.com/questions/17947182/ie8-issue-with-twitter-bootstrap-3
& Meta tag eka add karala athi kiyala mama hithanawa.
<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge">

