Bootstrap help

Jecob Boman

Well-known member
  • Dec 10, 2013
    1,333
    93
    48
    homagama

    විල්සන් මාමා;17030446 said:
    Poddak machan respond.js file eka dala balapan.
    https://github.com/scottjehl/Respond/blob/master/src/respond.js
    Metanin download karaganin. Itapase jquery & bootstrap files walata passe meka call karala balapan.
    Hariyata sure naha wada karaida kiyala. poddak try karapan

    More information
    https://github.com/scottjehl/Respond/blob/master/README.md#support--caveats

    Ai machan IE8 use karanne. Oka update karapanko latest version ekakata.

    mama oya hama ekama try kara macho , but not working ne :(
    mama IE use karanna :D but client la innawa IE 8 support illana :D
     

    The_Killer

    Well-known member
  • Jan 20, 2014
    11,053
    2,201
    113
    WA, Straya 🇦🇺🦘
    www.elakiri.com
    Balanna me Q&A machan. Meke ayata hari gihin oya case eka. Mamath Bootstrap 3 karanawa. Bt godakma chrome focus karala thiyenne. IE8 ahuwoth ithin nikan inna kiyanna wenawa. dakina dakina pluginuth onalu. e madiwata IE8 supportuth ona kiuwoth thama ithin hodata mathak wenne. :D welawata magen thawama IE8 illala na.

    http://stackoverflow.com/questions/17947182/ie8-issue-with-twitter-bootstrap-3

    & Meta tag eka add karala athi kiyala mama hithanawa.

    <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge">

    Oya stackoverflow eke thiyena okkoma answers karala balanna. Nathnam oyage coding poddak check karalath balanna hariyata files include karalada kiyala... :)
     
    Last edited:

    Jecob Boman

    Well-known member
  • Dec 10, 2013
    1,333
    93
    48
    homagama
    Balanna me Q&A machan. Meke ayata hari gihin oya case eka. Mamath Bootstrap 3 karanawa. Bt godakma chrome focus karala thiyenne. IE8 ahuwoth ithin nikan inna kiyanna wenawa. dakina dakina pluginuth onalu. e madiwata IE8 supportuth ona kiuwoth thama ithin hodata mathak wenne. :D welawata magen thawama IE8 illala na.

    http://stackoverflow.com/questions/17947182/ie8-issue-with-twitter-bootstrap-3

    & Meta tag eka add karala athi kiyala mama hithanawa.

    <meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=edge">

    mama oya hama ekama try kara macho, samahara ayata hari giya kiwwata mata hari giye naa. :dull:

    apo ow machn, epa wenawa kiyala wadaka naa. mee IE nam hisaradayak. godak aya win 7 ekka use karanne IE8 upgrade karanneth naa redda :(