Birds of a feather flock together![]()






ජෙප්පෝ එක්ක ඇයි උබ ඔච්චර තරහා![]()






#මරා-හොරා
අනිත් එක බලපං අලුත් පෝස්ටර් වල අනුරය සුදුයි. පුංචිඅම්මගෙ Fair&lLovely බෝතලේ බීලද කොහෙද.හැබැයි මීටින්වලදි නම් කලුයි.
![]()


rep kapapu eka athma 1000 ipadenne anura kiyala inna podi kollek ge punchi ammawa badina bappa wela. ohoma punchi ammawa badala sathutin iddi ara podi anura kiyana lamaya wasa denawa muta deela punchi amma ekka panala yanawa




munta votes nathi unata rep kapanna profile tiyenawa.rep kapapu eka athma 1000 ipadenne anura kiyala inna podi kollek ge punchi ammawa badina bappa wela. ohoma punchi ammawa badala sathutin iddi ara podi anura kiyana lamaya wasa denawa muta deela punchi amma ekka panala yanawa
![]()













political party ekakata ho political personality ekakata kawuruth mona kiwwath eka personal ganna epa. Puluwan tharang thaman follow karana party ekath criticize karanna, hondama therima oyalama decide karanna
Meh political parties, ideologies thiyenne apiwa bedala control karanna. Eh gata walata ahuwenna epa. Apiwa politics walata ho political media walata oni wena widihata manipulate karanna dennath epa. Social media wala dan maara widiyata manipulation game ekak yanne.







dan newe oka 2015 patan gaththe. laksha 933 ta lambo 19 k genawa kiwwa. bedala baluwe na. kalu gal iwara wenawa kiwwa. dan un kiyapu boru nisa minissu un kiyana kisi deyak piliganne na![]()

appah!!!
Too personal!




