Breaking news රාජපක්ෂ ලපෙ හොරා කලා

giggee

Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    ජෙප්පෝ එක්ක ඇයි උබ ඔච්චර තරහා:lol::lol:

    un uni lamai parata dala unge lamai pvt uni dala. methana traffic hadala rate kisima wadak karanna nodi. hawaata media aonference tiyala kiynawa rate economy eka down lu. e nisa:yes::yes:;);):yes::yes:

    kalugal iwara wenawa kiwwa
    933/19 begana bari gon harak oya wage list godak tiyenawa
     
    • Like
    Reactions: navinnuwan

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    jvp ekek rep kapala. u athma 1000k ipadenne anura kumara wage. kali talk karanna giyaama set wenne e kellawa newe kellage punchi amma:yes::yes:;):yes::yes:
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    75241225_2517765315120218_5130970211876339712_n.jpg
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    #මරා-හොරා
    අනිත් එක බලපං අලුත් පෝස්ටර් වල අනුරය සුදුයි. පුංචිඅම්මගෙ Fair&lLovely බෝතලේ බීලද කොහෙද.:baffled: හැබැයි මීටින්වලදි නම් කලුයි. :rofl::P

    :lol:
     
    • Like
    Reactions: giggee

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    munta votes nathi unata rep kapanna profile tiyenawa.:dull::dull: rep kapapu eka athma 1000 ipadenne anura kiyala inna podi kollek ge punchi ammawa badina bappa wela. ohoma punchi ammawa badala sathutin iddi ara podi anura kiyana lamaya wasa denawa muta deela punchi amma ekka panala yanawa:D:D:yes::yes::D:D
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    Udema rep kapapu ekata athma 1000k yanakam udeta dakina hambu wenne mulinma punchi ammawa:yes::yes:;);):yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    munta votes nathi unata rep kapanna profile tiyenawa.:dull::dull: rep kapapu eka athma 1000 ipadenne anura kiyala inna podi kollek ge punchi ammawa badina bappa wela. ohoma punchi ammawa badala sathutin iddi ara podi anura kiyana lamaya wasa denawa muta deela punchi amma ekka panala yanawa:D:D:yes::yes::D:D

    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    napalmnight

    Active member
  • Nov 7, 2016
    224
    35
    28
    political party ekakata ho political personality ekakata kawuruth mona kiwwath eka personal ganna epa. Puluwan tharang thaman follow karana party ekath criticize karanna, hondama therima oyalama decide karanna :)

    Meh political parties, ideologies thiyenne apiwa bedala control karanna. Eh gata walata ahuwenna epa. Apiwa politics walata ho political media walata oni wena widihata manipulate karanna dennath epa. Social media wala dan maara widiyata manipulation game ekak yanne.
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    political party ekakata ho political personality ekakata kawuruth mona kiwwath eka personal ganna epa. Puluwan tharang thaman follow karana party ekath criticize karanna, hondama therima oyalama decide karanna :)

    Meh political parties, ideologies thiyenne apiwa bedala control karanna. Eh gata walata ahuwenna epa. Apiwa politics walata ho political media walata oni wena widihata manipulate karanna dennath epa. Social media wala dan maara widiyata manipulation game ekak yanne.

    dan newe oka 2015 patan gaththe. laksha 933 ta lambo 19 k genawa kiwwa. bedala baluwe na. kalu gal iwara wenawa kiwwa. dan un kiyapu boru nisa minissu un kiyana kisi deyak piliganne na:D:D:yes:;);):D:D