Broadband පාරිබෝගිකයන්ට නියමිත පරිදි දාරිතාව ලබ&#353

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    mobile broadband paththa baluvoth nam loku deyak kiyana speed eken 50% nathi velaval dan enda endama vadi venava. darithava hadanda nam speed hadanda kiyanda venava :yes:
     

    chirantha7777

    Member
    Jan 23, 2009
    806
    48
    0
    mobile broadband paththa baluvoth nam loku deyak kiyana speed eken 50% nathi velaval dan enda endama vadi venava. darithava hadanda nam speed hadanda kiyanda venava :yes:

    Makai seen ekka... towers wala bandwidth ekka operators lata bedila gihilla... Towers wala macho operators la bandwidth ALLOCATE karala.... e kiyanne 100Mbps line ekka 25Mbps pahakata bedala... Dialog ekkatath 25Mbps... Mobitel also 25Mbps.... etc. maka share system ekata bedanna onne. Anith ekka macho, subscriber capacity ekka anuwa allocations bedenna onne moko, 200,000 innawa dialog wala.... 100,000 innawa Mobitel wala.... Ethokota harinam Dialog walata 50Mbps denna onne... 25Mbps for mobitel.....

    Thawa case ekka thama Internet Backbone ekken 2Gbps wath allocation ekkak denna onne 3G broadband walata moko,

    3.6Mbps = 460KB/s
    2Gbps = 256MB/s

    Ethokota ekka welawe 460KB/s denna puluwan connections 568 kata witharai. Maka thama case ekka wenne. :baffled:

    Cost of a 2Gbps connection is big macho. Mama hithanne na operators lata puluwan wei kiyala me wade karanna...
     
    Last edited:

    tharakato

    Well-known member
  • Jul 26, 2007
    11,447
    724
    113
    Sri Lanka
    Makai seen ekka... towers wala bandwidth ekka operators lata bedila gihilla... Towers wala macho operators la bandwidth ALLOCATE karala.... e kiyanne 100Mbps line ekka 25Mbps pahakata bedala... Dialog ekkatath 25Mbps... Mobitel also 25Mbps.... etc. maka share system ekata bedanna onne. Anith ekka macho, subscriber capacity ekka anuwa allocations bedenna onne moko, 200,000 innawa dialog wala.... 100,000 innawa Mobitel wala.... Ethokota harinam Dialog walata 50Mbps denna onne... 25Mbps for mobitel.....

    Thawa case ekka thama Internet Backbone ekken 2Gbps wath allocation ekkak denna onne 3G broadband walata moko,

    3.6Mbps = 460KB/s
    2Gbps = 256MB/s

    Ethokota ekka welawe 460KB/s denna puluwan connections 568 kata witharai. Maka thama case ekka wenne. :baffled:

    Cost of a 2Gbps connection is big macho. Mama hithanne na operators lata puluwan wei kiyala me wade karanna...

    උන්ට බැරි නම් උන් ඇත්තම කියන්න ඕනේ 0.10 MBPS සිට 3.6 MBPS දක්වා කියල එත් උන් කියන්නේ එහෙම නෙමෙයිනේ
     

    NJK4EVER

    Well-known member
  • Apr 14, 2009
    1,518
    130
    63
    Colombo
    මචන් පොඩි ප්‍රශ්නයක් තියනවා ඔය දිනමිණ පත්තරේ news 10ක් දැම්මොත් අඩුමගානේ අටක්වත් බොරු. ඒක නිසා ඕවා දෙනකල් sure නැහැ

    ow ne bun.. mahindata mada gahala tibboth eka nam aththa... :D :D
     

    chirantha7777

    Member
    Jan 23, 2009
    806
    48
    0
    According to the new statistics there are 600,000 broadband connections right?

    so there must be at least 60Gbps of international backbone. Thats 61,440Mbps soooo basically 10% of the customers (each with 1Mbps) can always be online at once.

    The international backbone capacity of Asia is now around 4Tb/s... that 4096Gbps... Thats basically 0.6% of the total bandwidth available to Asia..
     

    tharakato

    Well-known member
  • Jul 26, 2007
    11,447
    724
    113
    Sri Lanka
    ow ne bun.. mahindata mada gahala tibboth eka nam aththa... :D :D

    එකත් ඇත්තද කියල විශ්වාස කරන්න බැහැ බං ඔය පත්තරේ දැම්මොත්. මේ පත්තරේනේ කියල තිබ්බේ Lanka E News එකට ගිනි තියපු වෙලාවේ යකඩ Fan එකත් ගිනිගත්ත එත් එතන ගිනි ගත්තේ නැති කාන්තා යට ඇඳුම් තිබුනා කියල
     
    එකත් ඇත්තද කියල විශ්වාස කරන්න බැහැ බං ඔය පත්තරේ දැම්මොත්. මේ පත්තරේනේ කියල තිබ්බේ Lanka E News එකට ගිනි තියපු වෙලාවේ යකඩ Fan එකත් ගිනිගත්ත එත් එතන ගිනි ගත්තේ නැති කාන්තා යට ඇඳුම් තිබුනා කියල

    :rofl::rofl::lol::P