denakan sure karana hoda na bam,,antimata ahinsaka ape HOPZ tama wadi wenne
ekane mobile broadband valata case eka addata vedak une nane?
denakan sure karana hoda na bam,,antimata ahinsaka ape HOPZ tama wadi wenne
mobile broadband paththa baluvoth nam loku deyak kiyana speed eken 50% nathi velaval dan enda endama vadi venava. darithava hadanda nam speed hadanda kiyanda venava :yes:

Makai seen ekka... towers wala bandwidth ekka operators lata bedila gihilla... Towers wala macho operators la bandwidth ALLOCATE karala.... e kiyanne 100Mbps line ekka 25Mbps pahakata bedala... Dialog ekkatath 25Mbps... Mobitel also 25Mbps.... etc. maka share system ekata bedanna onne. Anith ekka macho, subscriber capacity ekka anuwa allocations bedenna onne moko, 200,000 innawa dialog wala.... 100,000 innawa Mobitel wala.... Ethokota harinam Dialog walata 50Mbps denna onne... 25Mbps for mobitel.....
Thawa case ekka thama Internet Backbone ekken 2Gbps wath allocation ekkak denna onne 3G broadband walata moko,
3.6Mbps = 460KB/s
2Gbps = 256MB/s
Ethokota ekka welawe 460KB/s denna puluwan connections 568 kata witharai. Maka thama case ekka wenne.
Cost of a 2Gbps connection is big macho. Mama hithanne na operators lata puluwan wei kiyala me wade karanna...
මචන් පොඩි ප්රශ්නයක් තියනවා ඔය දිනමිණ පත්තරේ news 10ක් දැම්මොත් අඩුමගානේ අටක්වත් බොරු. ඒක නිසා ඕවා දෙනකල් sure නැහැ

Fair User Policy (10KB/s) wela thubuna mage 512K connection ekka dan 70KB/s denawooooo!!!![]()







ow ne bun.. mahindata mada gahala tibboth eka nam aththa...![]()
![]()
එකත් ඇත්තද කියල විශ්වාස කරන්න බැහැ බං ඔය පත්තරේ දැම්මොත්. මේ පත්තරේනේ කියල තිබ්බේ Lanka E News එකට ගිනි තියපු වෙලාවේ යකඩ Fan එකත් ගිනිගත්ත එත් එතන ගිනි ගත්තේ නැති කාන්තා යට ඇඳුම් තිබුනා කියල



