Bulk Voice Call !!!

tcpik

Well-known member
  • Oct 11, 2007
    2,183
    89
    48
    http://hollywoodvfx.blogspot.com/
    machan bonrix voice call manager kiyala app ekak thiyenawa eke bulk voice calls ganna puluwan habai ekata support karana dongle ekak ona. eka hoyaganna ona.

    Bulk voice call gana danna kenek innawanam kiyak giyath kamak na mata wade karala denna ko.