machan bonrix voice call manager kiyala app ekak thiyenawa eke bulk voice calls ganna puluwan habai ekata support karana dongle ekak ona. eka hoyaganna ona.
Bulk voice call gana danna kenek innawanam kiyak giyath kamak na mata wade karala denna ko.
Bulk voice call gana danna kenek innawanam kiyak giyath kamak na mata wade karala denna ko.
