වීඩියෝ එක බලහන්Moko wela tiyenne?
ඒ වගේRathu miris kaala bade giniyama hadilada?
Drug addiction ekak... US walath samahara suburbs thiyanawa oya wage... Unta control ne... Suddo pisso wage drugs use karala Zombi wage wela inne...What ?
Phily wala Kensington avenue wge..
Umbala puka iran tax gewapan druggies lata benefits denna. Meheth ehemayi.not only Vancouver, i saw even Calgary, Montreal and Victoria island, BC, i mean every big town have area like this mostly they are drug addict, but they get welfare benefits, a lot of beggars also, they asked very polite way,"sir have you got any change", and even we neglect them, they greet us back saying "have a nice day sir", හොද නේද
We have to pay tax and we get benefits children free education, free medical facilities...etc. I think you misunderstood, sir commenly speak to the elder or respect people,Umbala puka iran tax gewapan druggies lata benefits denna. Meheth ehemayi.
Monawa unath umbata Sir kiyapu ekata sathutuyi ne neda...
Hari machan. Umba canada giye IELTS karanne nathuwada?We have to pay tax and we get benefits children free education, free medical facilities...etc. I think you misunderstood, sir commenly speak to the elder or respect people,
Canada Yanna IELTS ona ne. ubata ona nam tour ekak yanna. PR gannwanam ona.Hari machan. Umba canada giye IELTS karanne nathuwada?
Tour neme aruu ehe tax gewana ekek.Canada Yanna IELTS ona ne. ubata ona nam tour ekak yanna. PR gannwanam ona.