Capital අකුරු තියේන URL එකක් Simple අකුරු වෙන්නේ ඇයි??
Capital අකුරු තියේන URL එකක් Simple අකුරු වෙන්නේ ඇයි??
මම Web Service එකකට Request එකක් යවනව. එකේ හරි URL එක තමයි මේක -
මම මේ URL එකට Request එක යැව්වාම , මේක Auto ම Simple අකුරු බවට පත් වෙනව , මේ වගේ ( D අකුර ) -
මේක හදා ගන්න පුලුවන් විධියක් තියේනවද ??
Capital අකුරු තියේන URL එකක් Simple අකුරු වෙන්නේ ඇයි??
මම Web Service එකකට Request එකක් යවනව. එකේ හරි URL එක තමයි මේක -
.
මම මේ URL එකට Request එක යැව්වාම , මේක Auto ම Simple අකුරු බවට පත් වෙනව , මේ වගේ ( D අකුර ) -
. Simple අකුරු තියේන URL එක වැරදි , ඒ නිසා මට Respone එකක් ගන්න බැ. SOAP UI එකේන් ටෙස්ට් කරාම Response එක එනව.
මේක හදා ගන්න පුලුවන් විධියක් තියේනවද ??