CashX đŸ¤Ŧ - āļ¸āˇš āļ¸āļœāˇ”āļŊ⎙āļąāˇŠ āļšāˇāļŊ⎊ āļ‘āļą āļ‘āļš āļąāˇ€āļ­āˇŠāļ­āļąāˇŠāļą āļļ⎐āļģ⎒āļ¯?

ChamaraGL

Well-known member
  • Oct 1, 2013
    8,679
    3,402
    113
    āļ”āˇ€āˇŠ āļ‰āļ­āˇ’āļąāˇŠ, āļ‹āļš āļ•āļš āļ´āˇāˇ€āˇ’āļ āˇŠāļ āˇ’ āļąāˇœāļšāļģāļą āļąāˇ’āˇƒāˇ āļ‹āļšāˇ™āļąāˇŠ āļąāˇœāļœāˇ’āļēāļ§ āļ’ āļąāļ¸āˇŠāļļāļģ⎊ āļ‘āļš āˇ€āˇ™āļą āļšāˇāļœāˇ™āļąāˇŠ ⎄āļģ⎒ āļēāļąāˇ€āļąāˇš.
    Ow eka tamai wena dee
     

    Asmodeus

    Well-known member
  • Feb 6, 2023
    6,895
    15,701
    113
    Ursa Major
    ow ban, true caller nam patta choka...

    kage hari contact list eke thiyena widihata thamai unknown caller's lage nunbers wala pennanne...

    loku ammala, sudu seeyala, loku aachchilage, gewal hadana baas, palleha gedara maama, huththige puthala (typical leasing company nos)

    oya wage potta jokes thiyenne ban...
    Once I've received a call from Pissan Kotuwa. At first I thought that the caller was my sister.
     

    Reincarnator

    Well-known member
  • āļ…āļ¯ āļ´āļ§āļąāˇŠ āļœāļ­āˇŠāļ­ 0114500350 to 0114500370 number ⎀āļŊ⎒āļąāˇŠ.

    nicolas cage scream GIF


    I blocked all of them and called the Dialog customer service, who then told me to send an email to [email protected] with screenshots of the recent call list.