Ow eka tamai wena deeāļāˇāˇ āļāļāˇāļąāˇ, āļāļš āļāļ āļ´āˇāˇāˇāļ āˇāļ ⎠āļąāˇāļāļģāļą āļąāˇāˇāˇ āļāļšāˇāļąāˇ āļąāˇāļāˇāļēāļ§ āļ āļąāļ¸āˇāļļāļģ⎠āļāļ āˇāˇāļą āļāˇāļāˇāļąāˇ āˇāļģ⎠āļēāļąāˇāļąāˇ.
Once I've received a call from Pissan Kotuwa. At first I thought that the caller was my sister.ow ban, true caller nam patta choka...
kage hari contact list eke thiyena widihata thamai unknown caller's lage nunbers wala pennanne...
loku ammala, sudu seeyala, loku aachchilage, gewal hadana baas, palleha gedara maama, huththige puthala (typical leasing company nos)
oya wage potta jokes thiyenne ban...
Ammo...Once I've received a call from Pissan Kotuwa. At first I thought that the caller was my sister.

āļ¸āˇāļąāˇāļą āļ¸āˇāļ āļāļģāˇāļąāˇ.āļ āļąāļ¸āˇāļļāļģ⎠āļāļ āļāļģāˇāˇāļāˇāļģāļēāˇāļāˇāļ§ āˇāˇāˇāļģāˇāļŠāˇ āļāļģāļ´āļąāˇ...![]()