CCTV වෙනුවට මේකක් ගෙනත් හයි කරගන්නද?

KrishanL89

Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,393
    113
    මගේ සුන්දර සිංහලු,
    CCTV කරන අයට කියලා CCTV හයි කර ගන්නෙ නැතුව මේක ගෙනත් මමම හයි කරගෙන පාවිච්චි කරන්න බැලුවේ ගේ වටේට 3ක් වගේ දාල. කලු තොපි මොකෝ හිතන්නේ?


    https://www.aliexpress.com/item/100...rigin_prod:1005007421096597#nav-specification
     
    • Like
    Reactions: reddeckuka

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,393
    113
    Eufy lankawe genath wikunana ekek hoya ganna balapan. Math hoyanawa..
    Owa Ali eken genawoth budu tax ekak wadinawa..
    Ado owata thawa tax ekakuth add wenawada ali eken genawoth? Ehenam therumak na ne. Umbata set wunoth matath kiyapan.
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,010
    12,100
    113
    Ezviz ganinko itin oya hchamu ganna wele

    https://s.daraz.lk/s.KHqr
    Ezviz kiyanne gugodak Eufy ekka baluwama.. Eufy eke features godak wadi and night vision Ai detection ehema patta acurate.
    Ezviz jarawa ape huttala genne owa cheap nisa..
    Eufy kiyanne Anker lage sub brand ekak..

    https://celltronics.lk/product/anke...ltra-bright-wireless-outdoor-security-camera/



    mewa install karaganna ahakida apitama?
    ------ Post added on Sep 2, 2025 at 12:40 PM
    Oya thiyenne parana eufy models, 5 years old technology. Aluth models thiyanawada kiyala call karala ahapan..
    Mama hithanne naha..
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    Ezviz kiyanne gugodak Eufy ekka baluwama.. Eufy eke features godak wadi and night vision Ai detection ehema patta acurate.
    Ezviz jarawa ape huttala genne owa cheap nisa..
    Eufy kiyanne Anker lage sub brand ekak..


    Oya thiyenne parana eufy models, 4 years old technology. Aluth models na okun langa..
    ------ Post added on Sep 2, 2025 at 12:42 PM
    Ankerth gu godak tama ban.apoo
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,393
    113
    Ankerth gu godak tama ban.apoo


    umba kiyana kathaweth aththak thiyenawa. Meka balapanko.

    But Anker kiyanne nam supirima brand ekak. Ungen gaththu Power Bank eka awurudu 10k gihinuth thaama wada. Real deyyoh!
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,010
    12,100
    113


    umba kiyana kathaweth aththak thiyenawa. Meka balapanko.

    But Anker kiyanne nam supirima brand ekak. Ungen gaththu Power Bank eka awurudu 10k gihinuth thaama wada. Real deyyoh!

    Eufy eke features wadi anika oya compare karanne wena US cam brand ekka..
    Ezviz wage cheap gu godawal ekka nemei..
     
    • Like
    Reactions: KrishanL89

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,393
    113
    තේරුමක් නෑ බන් එක එක ගැජමැටික් කෑලි ගහන එක..හරියට solid CCTV system එකක් ගහපන්..
    කොහෙන්ද බන් කරගන්න හොද? ගොඩක් උන්ගේ service එක හොද නෑ කියනවනේ. :(
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,010
    12,100
    113
    Us brand kiyala ne ban okoma chinane.oya tado ewath man aran tiyenawa.Wedak ne otchara spend karana eka owata
    Mekai ban, samahara pons lata ohe gahapu direction ekata video eka normal quality penunama athi..

    Horek awama Ai walin uwa track karan camera harenawa, zoom wenna, cam eken cam ekata switch wewi uwa track karanawa.. night vision thiyeddith patta Ai detection, very high video quality, solar and wifi no wires, center system eken okoma upload wenawa wage godak features unta wadak na..
    ithin raata mokak hari detect karanna gihin cam eka uge gate ekata nathuwa waradi paththata harila thibunoth un andanawa complain kara kara..

    Oya wage unta hari yanne hikvision dumb camera and nvr thama..
     
    Last edited:

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,639
    67,991
    113
    Mekai ban, samahara pons lata ohe gahapu direction ekata video eka penunama athi.
    Horek awama Ai walin uwa track karan camera harenawa, zoom wenna, cam eken cam ekata switch wewi uwa track karanawa.. night vision thiyeddith patta Ai detection, solar and wifi no wires, center system eken okoma upload wenawa wage godak features unta wadak na..
    ithin raata mokak hari detect karanna gihin cam eka uge gate ekata nathuwa waradi paththata harila thibunoth un andanawa complain kara kara..

    Oya wage unta hari yanne hikvision dumb camera and dvr thama..
    owow but ara ezviz eketh oya okoma tiyenawane