Central Finance එකේ වැඩ කරන කව්ද ඉන්නේ? මචන් අපේ Central Finance එකේ කව්ද වැඩ කරන උන් කව්ද ඉන්නේ?
vishwa a Member Oct 28, 2007 693 75 0 37 kelaniya Jul 3, 2017 #1 Central Finance එකේ වැඩ කරන කව්ද ඉන්නේ? මචන් අපේ Central Finance එකේ කව්ද වැඩ කරන උන් කව්ද ඉන්නේ?
chanaka Well-known member May 4, 2006 3,212 779 113 Jul 3, 2017 #2 vishwa a said: මචන් අපේ Central Finance එකේ කව්ද වැඩ කරන උන් කව්ද ඉන්නේ? Click to expand... ගොඩක් උන් ඉන්නවා බන් එකේ වැඩ කරන හැබැයි එකෙක් වත් මම දන්නැ
vishwa a said: මචන් අපේ Central Finance එකේ කව්ද වැඩ කරන උන් කව්ද ඉන්නේ? Click to expand... ගොඩක් උන් ඉන්නවා බන් එකේ වැඩ කරන හැබැයි එකෙක් වත් මම දන්නැ
D.shan Well-known member Oct 31, 2011 9,630 1,479 113 වයබ පාලාතේ Jul 3, 2017 #3 Central Finance එකේ යාඩ් එකෙ ඉන්න එකෙක් මට පොල්ල තිබ්බා 66 දාහකට
chanaka Well-known member May 4, 2006 3,212 779 113 Jul 3, 2017 #4 D.shan said: Central Finance එකේ යාඩ් එකෙ ඉන්න එකෙක් මට පොල්ල තිබ්බා 66 දාහකට Click to expand...
vishwa a Member Oct 28, 2007 693 75 0 37 kelaniya Jul 3, 2017 #5 අඩෝ මම අද දන්නේ chanaka said: ගොඩක් උන් ඉන්නවා බන් එකේ වැඩ කරන හැබැයි එකෙක් වත් මම දන්නැ Click to expand... මම දැන් දන්නේ යකෝ
අඩෝ මම අද දන්නේ chanaka said: ගොඩක් උන් ඉන්නවා බන් එකේ වැඩ කරන හැබැයි එකෙක් වත් මම දන්නැ Click to expand... මම දැන් දන්නේ යකෝ
cedric1986 Member Apr 9, 2012 29,703 941 0 192.168.1.1 Jul 3, 2017 #8 D.shan said: Central Finance එකේ යාඩ් එකෙ ඉන්න එකෙක් මට පොල්ල තිබ්බා 66 දාහකට Click to expand...
VPS09 Well-known member Sep 13, 2014 6,733 2,139 113 maharagama Jul 3, 2017 #9 Seen eka PM ekak dapan. yaluwo innawa