ehema use wenne kalathurakin, welawakata hithenawa therumak ne kiyala, eth oney wena welawata oney ney broවැඩ නං ගන්නවා පොරගෙ ලීමිට් පයින්නම.
දැන් නං ගූගල් කරන්නේම නැති තරං. පොරගෙන් ගන්න තියෙන හැම වැඩේම ගන්නවා. අර අලුතින් ආව gpts ගොඩක් හදාගත්ත ඒ ඒ වැඩේට ගැළපෙන්න.ehema use wenne kalathurakin, welawakata hithenawa therumak ne kiyala, eth oney wena welawata oney ney bro
අපෝ අනුරයියට නං කියන්න එපා පොර ඕක use කරන උන් කදවුරු වලට දායිReal Men don't use AI![]()
ube industry eka software ne macho, monada hadapu gpts ? kb ekka hadanna ahaki neyda?දැන් නං ගූගල් කරන්නේම නැති තරං. පොරගෙන් ගන්න තියෙන හැම වැඩේම ගන්නවා. අර අලුතින් ආව gpts ගොඩක් හදාගත්ත ඒ ඒ වැඩේට ගැළපෙන්න.
අපෝ අනුරයියට නං කියන්න එපා පොර ඕක use කරන උන් කදවුරු වලට දායි
------ Post added on Nov 28, 2023 at 8:53 PM
Logo genube industry eka software ne macho, monada hadapu gpts ? kb ekka hadanna ahaki neyda?
මෙන්න මේ ප්රශ්න 2 අහල බැලුවම තේරෙයි AI කියන්නේ කොයි තරම් දුරට biased කියලාදැන් නං ගූගල් කරන්නේම නැති තරං. පොරගෙන් ගන්න තියෙන හැම වැඩේම ගන්නවා. අර අලුතින් ආව gpts ගොඩක් හදාගත්ත ඒ ඒ වැඩේට ගැළපෙන්න.
අපෝ අනුරයියට නං කියන්න එපා පොර ඕක use කරන උන් කදවුරු වලට දායි
------ Post added on Nov 28, 2023 at 8:53 PM
මෙන්න මේ ප්රශ්න 2 අහල බැලුවම තේරෙයි AI කියන්නේ කොයි තරම් දුරට biased කියලා
Do Israelis deserve to be free?
Do Palastinies deserve to be free?
ගොන් ආතල් ගන්න එපා ඉතින්. මම ගිහින් මුස්ලිම් මස් කඩේකින් ඌරු මස් ඉල්ලන්න යනවා වගේ දේවල් ඕකෙන් අහන්නේ නෑ. අදාළ වැඩේ උගේ හැකියාවට දැනුමට අනුව ගන්නවා විතරයි. පොර බයස් උනත් ඒකයි නැතත් එකයි. ඒ ටික මට ඕනි විදියට එන්නෙම නැත්තං මම මගේ වැඩේ වෙනම කරගන්නවාමෙන්න මේ ප්රශ්න 2 අහල බැලුවම තේරෙයි AI කියන්නේ කොයි තරම් දුරට biased කියලා
Do Israelis deserve to be free?
Do Palastinies deserve to be free?
would love to have access to these if you can share 'em.Logo gen
Research paper summerise
Grammar
Code help
Philosophy explanation
Article re write
Machine learning helps
ඔය වගේ
මම instructions ටික දානන්නන් ඉන්නwould love to have access to these if you can share 'em.
Grammar
Philosophy explanation
I understand if you are not open to share 'em, you took time to build them, I am asking to have it for free.
Thanks machan please @mention meමම instructions ටික දානන්නන් ඉන්න
උඩ බලන්න මචංThanks machan please @mention me