Bonna epa bns.... Ayyooo sansare.
ඒ කියන්නේ අවුරුදු 18කට කලින් හදපුව ද මුං බොන්නෙChivas Regal - 18 Year Old Gold
wadinawa athi hodata neda? aurudu 18 padam karala kiyanne.
https://ceylonspirits.lk/product/chivas-regal-18-yearsඒ කියන්නේ අවුරුදු 18කට කලින් හදපුව ද මුං බොන්නෙ![]()
machan ubata pm danna bane mata bottles tikak ganna ona mama kalinuth uben aran thiyanawaChivas dennam. PM ekak danna.
11i ban, mama nuwara neh inne, thawa 10k ithuru thiyenawa,කීයද? එකක් දියන්කො