CSE - Help

saw1993

Well-known member
  • Aug 9, 2015
    1,708
    1,714
    113
    Kandy
    ගායිස් මට CSE එක ගැන පොඩි ප්‍රශ්න වගයක් තියනවා. මම අවුරුද්දකට දෙකකට කලින් ආසාවට ශෙයාස් ටිකක් අරගත්ත කැපිටල් ට්‍රස්ට් එකෙන් අකවුන්ට් එකක් හදාගෙන. මුල් කාලේ ඔන්ලයින් ඇක්සස් දුන්නා . දැන් නම් එක සස්පෙන්ඩ් කරලා 100, 000 ක් මිනිමම් ඔනලු.

    මට තියන ප්‍රශ්නේ මේකයි,

    1. ඔක අතඇරලා තිබ්බා (කාලයක් ට්‍රෙඩ් නොකර ) කියලා අක්වුන්ට් එක ඩිසේබල් කරනවද CSE එකෙන්?
    2. බ්‍රොකර් කම්පැනිය වැහුවොත් ශෙයාස් නැති වෙනවද? වෙන එකකින් අකවුන්ට් එකක් හදාගෙන එවා ඇක්සස් කරන්න පුලුවන් ද?

    ස්තුති වේවා!
     

    samsri

    Well-known member
  • May 15, 2018
    3,174
    2,421
    113
    Account eka disable karanne naa,
    Na gaththu shares nathi wenne naa,
    Shares aran trade nokara oni kaalayak thiya gaththeki

    broker call ganne nethi wenna hadaganna widiyak nedda.mala karumayaak un advice denna giyama
    Apita online tye nam broker awashya na
    ------ Post added on Dec 31, 2021 at 6:44 PM
     
    • Like
    Reactions: saw1993

    craabeysinghe

    Well-known member
  • Jan 2, 2011
    5,123
    985
    113
    කිට්ටුව තැනක
    broker call ganne nethi wenna hadaganna widiyak nedda.mala karumayaak un advice denna giyama
    online trading ganna eka thamai hodama wede

    ගායිස් මට CSE එක ගැන පොඩි ප්‍රශ්න වගයක් තියනවා. මම අවුරුද්දකට දෙකකට කලින් ආසාවට ශෙයාස් ටිකක් අරගත්ත කැපිටල් ට්‍රස්ට් එකෙන් අකවුන්ට් එකක් හදාගෙන. මුල් කාලේ ඔන්ලයින් ඇක්සස් දුන්නා . දැන් නම් එක සස්පෙන්ඩ් කරලා 100, 000 ක් මිනිමම් ඔනලු.

    මට තියන ප්‍රශ්නේ මේකයි,

    1. ඔක අතඇරලා තිබ්බා (කාලයක් ට්‍රෙඩ් නොකර ) කියලා අක්වුන්ට් එක ඩිසේබල් කරනවද CSE එකෙන්?
    2. බ්‍රොකර් කම්පැනිය වැහුවොත් ශෙයාස් නැති වෙනවද? වෙන එකකින් අකවුන්ට් එකක් හදාගෙන එවා ඇක්සස් කරන්න පුලුවන් ද?

    ස්තුති වේවා!
    01. ehema kaalayak thibba kiyala CSE eken account disable karanne ne
    02.Broker company eka wehuwa kiyala shares nethi wenne ne. Shares thiyenne broker lage nemei. CDS account eke.CSE app eken wena account ekakata shares maaru karanna puluwan
    ------ Post added on Dec 31, 2021 at 6:49 PM
     
    • Like
    Reactions: saw1993