මේ ඇපල් ස්ටො එක ෆේක් වගේ. මුන් ප්රොෆයිල් විව් එකත් disable කරලා තියෙන්නේ. එක තිබ්බනම් මුන්ට වැටිලා තියෙන රිවිව් බලාගන්න තිබ්බා.
අනිත් ස්ටො වල පෙන්නවා.
https://www.daraz.lk/products/apple...?spm=a2a0e.seller.list.21.7d896641DAVbwJ&mp=1
මේකෙත් නෙගටිවි රිවිව් දෙකක් වැටිලා තියෙනවා එකම කෙස් එක.
සින් එක කියන්නේ මෙහෙම ෆේක් ස්ටො එකක් daraz mall දාගත්තේ කොහොමද
අනිත් ස්ටො වල පෙන්නවා.
https://www.daraz.lk/products/apple...?spm=a2a0e.seller.list.21.7d896641DAVbwJ&mp=1
මේකෙත් නෙගටිවි රිවිව් දෙකක් වැටිලා තියෙනවා එකම කෙස් එක.
සින් එක කියන්නේ මෙහෙම ෆේක් ස්ටො එකක් daraz mall දාගත්තේ කොහොමද

