DESHADROHIE GENERAL SARATH FONSEKA දේශද්‍රෝහී ජෙනරල් සරත් ෆොන්සේකා

surabada

Member
Jul 6, 2007
4,631
62
0
42
Sri Lanka

AH EHENAM KIYAPAN DAN WIMAL WEERAWANSE GEWAL HADANNE KAGE SALLI WALINDA?
MAHINDA MECHCHARA RATA DANSAL DANNE KAGE SALLI WALINDA?
SUNAMI SALLI KO?
APPOLO 1 NIKAN HARRY JAYAWARDANA ANDUWATA DENNA UTA PISSUDA?

Uba nam harak thadiyek......

Yakoo uba lanakaweda inne....

Hari Jayawardhana nika dunne naha....

Ranil & Chandrika Insurance Cooperation eka horata harita wikunala kiyala court eken eka ayeth anduwata dunna.....

Insurance cooperation eke property ekak thamai Appllo eka .....

Mata penne uba kiri bina babek da koheda????
 

surabada

Member
Jul 6, 2007
4,631
62
0
42
Sri Lanka
nican boru daanna epa...... Namal Senasighe ta ekak tiyenwa eka atta...
eka tiyenne London wala... lanka we nemei....

Dont be so lame u bugger...

Ane ban......

Namal Senasinghe film ekak produce kara kiyala dannawada????

Eke nama "Yahaluwoo"

Ekata thamai oka lankawata genawe.....

Nika pichan wenna epa.. danna nathi dewal watala kata dala....
 

madurax86

Member
Jun 29, 2006
4,385
88
0
1. හරියටම හරි. මාධ්‍යට අවශ්‍ය දේත් ඕකම තමයි. ප්‍රේක්ශකයා වල්මත් කිරීම්. ඔබත් දැන් වල්මත් වී ඇති හැඩයි. :baffled: ඔහුගෙ වචන වලින්ම සිදුවූ දෙය පිලිබඳව පවත්වන ලද, නමුත් රාජ්‍ය මාධ්‍ය එහිදී කියැවුන වචන කිහිපයක් මත්තේ රගන්නාවූ විගඩම හා මුසාවෙන් මිදීමට කැමති නම් 'පමණක්' ඔහු ඒ පිලිබඳව පවත්වන්නට යෙදුන පුවත්පත් සාකච්ඡාවට අදාල යූටියුබ් විඩියෝ දර්ශන
නරඹන්න. :)

2. නැති ප්‍රශ්න ඇති කිරීමට හෝ රටට යම්කිසි සේවයක් කළ පුද්ග්ලයෙක් සම්බන්ධයෙන් කතිකාවතක් ඇති කිරීමට මා අකමැතියි. පසුගිය වාර්තා පිරික්සන්න.



Source : http://www.dailymirror.lk/DM_BLOG/Sections/frmNewsDetailView.aspx?ARTID=66579

what the hell this is about america questioning him not something that he published on a newspaper! and even we or anyother who talks about this don't know what kind of things that were talked for that matter we dont know what SF said to his interviewers.

you are baseless dude:rofl: im off man i have some work
 

KHz

Member
Feb 12, 2009
10,722
93
0
ගෙදර
1. හරියටම හරි. මාධ්‍යට අවශ්‍ය දේත් ඕකම තමයි. ප්‍රේක්ශකයා වල්මත් කිරීම්. ඔබත් දැන් වල්මත් වී ඇති හැඩයි. :baffled: ඔහුගෙ වචන වලින්ම සිදුවූ දෙය පිලිබඳව පවත්වන ලද, නමුත් රාජ්‍ය මාධ්‍ය එහිදී කියැවුන වචන කිහිපයක් මත්තේ රගන්නාවූ විගඩම හා මුසාවෙන් මිදීමට කැමති නම් 'පමණක්' ඔහු ඒ පිලිබඳව පවත්වන්නට යෙදුන පුවත්පත් සාකච්ඡාවට අදාල යූටියුබ් විඩියෝ දර්ශන
නරඹන්න. :)
මාධ්‍ය මඟින් නොවේ නම් මේ දේවල් දැන ගන්නේ වෙන කෙසේද ?? ලීඩර් වැනි පුවත්පතක් ට ජෙනරාල් ගේ ජනප්‍රියහාවය හීන කරන මෙවැනි ප්‍රකාශ බොරුවට පළ කළා යැයි සිතීම හිතළුවක් පමණී ... ඔහු කිව්වෙ තමන් එහෙම ප්‍රකාශයක් කළේ නෑ කියල නෙවෙයිද ???
1) එක්කෝ සරත් එහෙම ප්‍රකාශයක් කළේ නෑ ලීඩර් එවුන් මෙහෙම පට්ටපල් බොරු ගහලා සරත් මහත්තයගෙ නම කෑවා .ඡන්ද ගාණක් කැඩුවා.. හැබැයි සරත් මහත්තයා ඒ අයට විරුද්ධව පියවරක් ගන්නෙ නෑ .. වරදක් කළත් හිතකින් නෙමේ .. ඉතින් රිදවන්නෙ පළීගන්නෙ ඇයි කියලා ඉන්නවා ..
“As Commander of the Army during the final stages of the war, I did not receive any communication that some LTTE leaders were planning or wanting to surrender.
I was not told at any stage they wanted to do so and that some kind of an agreement had been reached that they must come out carrying pieces of white cloth.
I can speak conclusively and authoritatively on this particular issue and say categorically that nobody carrying white flags attempted surrender in those final days of the war. Therefore all of the LTTE leaders were killed as forces completely took over a remaining 100m x 100m area of land north of Vellamullivaikkal.
Two days after the war ended I learnt through some journalists who were entrenched at the time with then Brigadier Shavendra Silva that an illegal order had been conveyed to General Shavendra Silva by Defence Secretary Gotabaya Rajapaksa.
This illegal order was however not carried out at ground level. I take full responsibility for what happened on the ground.”

- The Sunday Leader.
2) නැත්තම් ඇත්තටම ඔහොම එකක් කිව්වා ... පස්සෙ ඒක වහගන්න තව එක එකකට ගැලපෙන් නැති කතා ගාණක් කියන්න උනා

මේ දෙකෙන් ඇත්තටම උනේ මොකද කියලා හිතන එක ඉතින් ඔබතුමාට බාරයි
 
Last edited:

cj_ashan

Member
Sep 13, 2006
1,225
0
0
Sri Lanka
Ane ban......

Namal Senasinghe film ekak produce kara kiyala dannawada????

Eke nama "Yahaluwoo"

Ekata thamai oka lankawata genawe.....

Nika pichan wenna epa.. danna nathi dewal watala kata dala....


ah hari hari... mam danne nehe umba thamai okkoma danne....

Me mang me nican ahanne? poddak kiyanna balanna film eke kothanada
danne nehe Aston Martin ekak tibbe? :shocked::shocked::shocked:

:baffled::baffled::baffled::rofl::lol::lol::lol:
 

malkavi

Well-known member
  • Nov 21, 2006
    35,705
    944
    113
    කලුතර
    Ane ban......

    Namal Senasinghe film ekak produce kara kiyala dannawada????

    Eke nama "Yahaluwoo"

    Ekata thamai oka lankawata genawe.....

    Nika pichan wenna epa.. danna nathi dewal watala kata dala....

    machan umbata patalila... eke thiyenne merzidiez ekak.... SLR ekakda koheda....
     

    cj_ashan

    Member
    Sep 13, 2006
    1,225
    0
    0
    Sri Lanka
    Bambuwa.... Film eka balanna



    :lol::lol::lol::lol::rofl::rofl::rofl:

    Dr. Senasinghe refutes Rajitha’s statement Print E-mail
    Saturday, 03 November 2007

    Referring to Minister Rajitha Senaratne’s statement that the Aston Martin campaign was resurfacing in a different guise, in the Daily News of October 31, Dr. Namal Senasinghe said he had not sent his car to Sri Lanka as stated by the Minister.

    In a letter sent to the Daily News, Dr. Senasinghe said the Minister has made several incorrect statements regarding the whole issue.

    “This particular issue started when the President was asked about an Aston Martin at the Janapathi Hamuwa.

    I have seen the clips through the Internet. Senaratne volunteered to speak about the issue without giving a chance to the President. It was fine if he got his facts right but to my astonishment some of the facts were totally wrong.

    At the time he was convinced that the car doing the rounds in Sri Lanka was mine and did not have a clue who the real owner was.

    He said I sent the Aston to Sri Lanka - I did not; I produced a film called Pooja - It is Yahaluwo.

    Many of my relatives including my father @@@@@@@ @@@@@ Attorney at law and my father-in-law Justice ****** ****** stated that Senaratne had made a false statement on national television that one of my cars (Aston Martin) was sent to Sri Lanka.

    Following that I wrote to Sirasa explaining my position where I said that the car was never sent to Sri Lanka and was not used in my movie Yahaluwo.
     

    shaku_p

    Member
    Nov 8, 2008
    2,928
    36
    0
    Kurunegala
    Oya paka desha drohiyek thamai......

    Oka rata kanna awith inne....

    $$$$$$$$ Kakka.............

    USA walata rata wikunanna yanne...

    Okatta kelehi guna mathaka naha

    Okata mula mathaka naha.....

    Okata bomb eka gahapu welawe okawa rata yawala honda karapu ewa mathaka naha....


    Kukka merenna yanakota
    mekko dagalanawa kiyanne onna okata thamai