Dialog නිසා පීඩාවට පත් පාරිභෝගිකයන්ගේ එකමුතුව- #dialog ·

dilrasan

Well-known member
  • Oct 30, 2007
    42,824
    1
    4,886
    113
    40
    හත් ඉලව්වෙ!
    mama use karanne Dialog for television...Dongle use karana kale man Head office ma gihin case edala thiyenawa...DTV nam awlak naha..Red club kiyala ekak thiyenawa postpaid nisa...DTV devices unath free of charge hambenawa...
     

    Kavindu1221

    Well-known member
  • Apr 18, 2021
    2,089
    1
    1,833
    113
    As far as I know, Dialog is a loss making company right now.
    this is 2023.not 22.

    ඩයලොග් එකෙන් පඩි ගන්නවා නම් ඩයලොග් එකට කඩේ පලයන් පොන්නයෝ 🤣🤣🤣
    ubata maina padi wenuwata puke arinawane o_O
    mulin arinne ube ammata neda.eeta passe ubata.
    mama harine?:rofl:
    ------ Post added on Nov 7, 2023 at 4:12 PM
     

    xengine

    Well-known member
  • Feb 24, 2021
    3,470
    7,193
    113
    කස්ටමර් කෙයාර් එකට නම් බැනල වැඩක් නැහැ. බනින්න ඕනේ නම් අර්කෙඩ් එකකටට ගිහින් මනේජ්රයව හම්බ වෙලා එලියට ඇදගන ඇවිත් දෙකක් දුන්නම හරි.

    (වීඩියෝ එක බැලුවේ නැහැ)
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    this is 2023.not 22.


    ubata maina padi wenuwata puke arinawane o_O
    mulin arinne ube ammata neda.eeta passe ubata.
    mama harine?:rofl:
    ------ Post added on Nov 7, 2023 at 4:12 PM
    මයිනා පුකේ අරින්නනේ උබේ අම්මට කියලා තේරෙනවා වේදානව හැටියට
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,742
    113
    38
    Customer Care Call කරලා වැඩක් නැහැ Whatsapp හරි E-mail හරි කරන්න ඕනේ Call කරලා බැරි වැඩ මම එහෙම කරගෙන තියෙනවා.

    එහෙම කරලා හරි නැත්තම් CEO ගේ Mail එකක් Phone Number එකක් හොයලා දාන එක තමා තියෙන්නේ. බැංකුවක එහෙම ප්‍රශ්නයක් වෙලා මම එහෙම කරේ සේවකයන්ගේ තියෙන ලොකුව CEO ලගේ නැහැ ඒ මිනිස්සු හරිම හොදයි
     

    saradiyel_uk

    Well-known member
  • May 9, 2010
    2,657
    3,545
    113
    Customer Care Call කරලා වැඩක් නැහැ Whatsapp හරි E-mail හරි කරන්න ඕනේ Call කරලා බැරි වැඩ මම එහෙම කරගෙන තියෙනවා.

    එහෙම කරලා හරි නැත්තම් CEO ගේ Mail එකක් Phone Number එකක් හොයලා දාන එක තමා තියෙන්නේ. බැංකුවක එහෙම ප්‍රශ්නයක් වෙලා මම එහෙම කරේ සේවකයන්ගේ තියෙන ලොකුව CEO ලගේ නැහැ ඒ මිනිස්සු හරිම හොදයි
    මම කම්ප්ලේන් ඒක දැම්මේ හෑන්ස් ජයවර්ධනට. ඩිරෙක්ට් ටීම් ඒකක් ඒවුවා වැඩේ හරියටම හදලා දුන්නා. දැන් ඒයා රිටායඩ්
     

    devops

    Well-known member
  • Apr 3, 2023
    642
    485
    63
    colombo
    I’m currently taking a Udemy course, but it’s not download-supported. I’m using a Dialog 2 Mbps unlimited package, and most of the time the videos lag every 4–6 minutes, which makes it hard to focus. I thought about upgrading to a 4 Mbps package, but it costs around 6000, which I can’t afford right now. I just need a stable connection for the next 1–2 months to focus on the Udemy courses provided by my company (I’m working remotely). Do you have any suggestions or solutions?
     

    VimangaLK

    Well-known member
  • Sep 26, 2024
    3,130
    2,141
    113
    I’m currently taking a Udemy course, but it’s not download-supported. I’m using a Dialog 2 Mbps unlimited package, and most of the time the videos lag every 4–6 minutes, which makes it hard to focus. I thought about upgrading to a 4 Mbps package, but it costs around 6000, which I can’t afford right now. I just need a stable connection for the next 1–2 months to focus on the Udemy courses provided by my company (I’m working remotely). Do you have any suggestions or solutions?
    monthly data usage ?
    dialog work and learn 80GB HBB package may be suitable for you
     
    • Love
    Reactions: devops