ඩයලොග් එකෙන් පඩි ගන්නවා නම් ඩයලොග් එකට කඩේ පලයන් පොන්නයෝube appachchi chora karala dapu SLT group eka gana katha nokara inna eka ubata hodayi.![]()
this is 2023.not 22.As far as I know, Dialog is a loss making company right now.
ubata maina padi wenuwata puke arinawaneඩයලොග් එකෙන් පඩි ගන්නවා නම් ඩයලොග් එකට කඩේ පලයන් පොන්නයෝ![]()

මයිනා පුකේ අරින්නනේ උබේ අම්මට කියලා තේරෙනවා වේදානව හැටියටthis is 2023.not 22.
ubata maina padi wenuwata puke arinawane
mulin arinne ube ammata neda.eeta passe ubata.
mama harine?
------ Post added on Nov 7, 2023 at 4:12 PM
මම කම්ප්ලේන් ඒක දැම්මේ හෑන්ස් ජයවර්ධනට. ඩිරෙක්ට් ටීම් ඒකක් ඒවුවා වැඩේ හරියටම හදලා දුන්නා. දැන් ඒයා රිටායඩ්Customer Care Call කරලා වැඩක් නැහැ Whatsapp හරි E-mail හරි කරන්න ඕනේ Call කරලා බැරි වැඩ මම එහෙම කරගෙන තියෙනවා.
එහෙම කරලා හරි නැත්තම් CEO ගේ Mail එකක් Phone Number එකක් හොයලා දාන එක තමා තියෙන්නේ. බැංකුවක එහෙම ප්රශ්නයක් වෙලා මම එහෙම කරේ සේවකයන්ගේ තියෙන ලොකුව CEO ලගේ නැහැ ඒ මිනිස්සු හරිම හොදයි
monthly data usage ?I’m currently taking a Udemy course, but it’s not download-supported. I’m using a Dialog 2 Mbps unlimited package, and most of the time the videos lag every 4–6 minutes, which makes it hard to focus. I thought about upgrading to a 4 Mbps package, but it costs around 6000, which I can’t afford right now. I just need a stable connection for the next 1–2 months to focus on the Udemy courses provided by my company (I’m working remotely). Do you have any suggestions or solutions?