Device settings>WAN Settings>DNS Setting> Select Manual>Enter dns addresses>Save & reboot
Internet Settings වල, Advance කියලා එකක් නෑ. APN, Network Selection විතරයි තියෙන්නෙInternet settings / Advanced settings balapan
ඕකෙ තියනව hide කරල තියෙන්නෙ pm එකක් දාපන් මට මතක නෑ url එක හොයාගත්ත . pm කරපන්කො බැරි වෙන එකක් නෑදුක තමා, අලුත් Interface එකේ ඕක නෑ.
TFS :/DNS change option එකක් නෑ අලුත් zlt p11h unit එකට එන panel එකේ.එකම option එක තමා device එකෙන් එකට DNS මාරු කරගන්න එක.
![]()