Hari kenwa bandoth thama.. waradi gani wa bandoth ey tharam wedanawak nah kohewathමට නම් හිතෙන්නේ පිරෙන්න සතුටින් ඉන්න හරියන එකෙක්ව බැඳගත්ත උන්.
හුක හුක ඉන්න එක කවදාවත් තිබහ ඉවර වෙන්නේ නැති මහ පව්කාර වේදනාවක්..!
Hari kenwa bandoth thama.. waradi gani wa bandoth ey tharam wedanawak nah kohewathමට නම් හිතෙන්නේ පිරෙන්න සතුටින් ඉන්න හරියන එකෙක්ව බැඳගත්ත උන්.
හුක හුක ඉන්න එක කවදාවත් තිබහ ඉවර වෙන්නේ නැති මහ පව්කාර වේදනාවක්..!
Hariyana partner kenek labunama thiyena aathal eka oya mokatath wada lokui.
Only worry is them facing some unfortunate event. Other than that life is full aathal.
meka uba ehema nathi ewunta kiwwata unta therenneth na 
මට හිතෙන විදියට උන්ට තමා හැම අවස්තාකම එක්ස්පීරියන්ස් එක තියෙන්නේ..සිංගල් කාලේ / ලව් කරන කාලේ / පවුල් ජීවිතය / හැම එකෙන්ම පස්සේ ආයෙම නිදහස් ජීවිතයක්..මේකේ එහෙම උන් ඉන්නවන්ම් අදහසක් දාන් පලයන්කෝ..නැත්තං ඔක්කොගෙන්ම පස්සේ තාම පසුතැවෙනවද? හිතේ සතුටක් නැද්ද?![]()
![]()
Hariyana partner kenek labunama thiyena aathal eka oya mokatath wada lokui.
Only worry is them facing some unfortunate event. Other than that life is full aathal.
මේක තමයි ideal situation එක. ඒ වුනත් සුළු පිරිසකට තමයි මේ විදියට සෙට් වෙන්නෙ. ඔක්කොම ගාණට වුනත් අර කිව්ව වගේ unfortunate events වෙන්න පුලුවන්. මම දන්න කපල් එකකට එහෙම වුනා.Hariyana partner kenek labunama thiyena aathal eka oya mokatath wada lokui.
Only worry is them facing some unfortunate event. Other than that life is full aathal.
Matath set karahanko ashraya karala balannaMath divorce akkala kihapa denek ashrya krnw , ou Patta athal eke inne
easy bn , un salli frustrate wela inne smhr un , ehmekk tok krpn , loweth denawaMatath set karahanko ashraya karala balanna
kellath ekka bea ban owa ,maraganieasy bn , un salli frustrate wela inne smhr un , ehmekk tok krpn , loweth denawa
fb , ig , reallife thama
kELLk inwnm mokts gNU HOYNNWkellath ekka bea ban owa ,maragani
මට හිතෙන විදියට උන්ට තමා හැම අවස්තාකම එක්ස්පීරියන්ස් එක තියෙන්නේ..සිංගල් කාලේ / ලව් කරන කාලේ / පවුල් ජීවිතය / හැම එකෙන්ම පස්සේ ආයෙම නිදහස් ජීවිතයක්..මේකේ එහෙම උන් ඉන්නවන්ම් අදහසක් දාන් පලයන්කෝ..නැත්තං ඔක්කොගෙන්ම පස්සේ තාම පසුතැවෙනවද? හිතේ සතුටක් නැද්ද?![]()
![]()
ඒකියන්නෙ මහගෙදර ගිහින් තියෙන්නෙ වයිෆ් නෙවේ හස්බන්ඩ්මම නම් ආතල් එකේ ඉන්නේ marry කරාට පස්සේ..
කොටින්ම wife දවස් 3කට වඩා මහගෙදර ගිහින් හිටියොත් මට depression වගේ
මම නම් ආතල් එකේ ඉන්නේ marry කරාට පස්සේ..
කොටින්ම wife දවස් 3කට වඩා මහගෙදර ගිහින් හිටියොත් මට depression වගේ
Same. Not PhD. But Masters.
Mata nam single life kaale eka athal. Marry karata passe married life eka athal. Ona dekata support ekata kenek innawa kiyala ena feeling eka , nice sex life,etc
Single kaale free unata kisi goal ekak tibune na wageං.
Dengue haduna mchn, mawa balagaththa eya kisi aduwak nathuwa.
Mage wife thama studies karanna kiyala kiyala help kare, now I’m following a PHD. Marry kre nathnam man keeyatawath igena ganna ekak na.
Podi un ehema thama na. Marry karala 3 years. Life eka fun eke innawa.
And I’m not regretting that decision to marry even a single bit…![]()

supiri! lucky kollek
Mata nam single life kaale eka athal. Marry karata passe married life eka athal. Ona dekata support ekata kenek innawa kiyala ena feeling eka , nice sex life,etc
Single kaale free unata kisi goal ekak tibune na wageං.
Dengue haduna mchn, mawa balagaththa eya kisi aduwak nathuwa.
Mage wife thama studies karanna kiyala kiyala help kare, now I’m following a PHD. Marry kre nathnam man keeyatawath igena ganna ekak na.
Podi un ehema thama na. Marry karala 3 years. Life eka fun eke innawa.
And I’m not regretting that decision to marry even a single bit…![]()
ලබ්බ තමයි. බැඳලා divorce වුණාම කොච්චර වුණත් දෙකේ කොළේ බං. පිරිමි උන්ට නම් ලොකු කේස් එකක් නෑ. හැබැයි ගෑනු නම් තනිකරම බඩු විතරක් ගාණට දානවා හැම එකාම. ලේසියකට සතුටින් ඉන්න හම්බෙන් නෑ.
කරන්ඩ කලින්ම තමන්ට ගැළපෙන් නෑ කියල තේරුම් අරන් නොකර ඉන්න එක ඊට වඩා මොළේ අැති වැඩේ.
Sex පැත්තෙන් අහේමක් නැත්නම්, තමන්ට කන්න බොන්න හදාගන්න පුළුවන් නම්, ළමයි හදන්න මහා ලොකු කැමැත්තක් නැත්නම් කොළේ අත්සන් කරගෙන, තමන්ගෙ නිදහසත් නැති කරගෙන පව් ගෙවන එක අැත්තටම බොරු වැඩක්. හැබැයි ගොඩක් උන්ට ඕන එක්කො කිව්වට තේරෙන් නෑ, නැත්තම් තේරුණත් කරල බලලම දැන ගන්ඩ ඕන. අත පිච්චෙනවා කියල දැන දැනම රත් වෙච්ච තාච්ච්ය අල්ලල බලල sure කරගන්නවා වගේ තමයි.
චූන් පාන් කාරයො ඕන තරම් ගේ ළඟටම අැවිත් විකුණද්දි පාන් කන්ඩ බේකරියක් ගෙදර හදා ගන්නවා වගේ තමයි.![]()
@raman2 wage anaatha ponnayanta andena storiesSame. Not PhD. But Masters.
Oka machan oya feeling eka danila nathi kenekta kiyala wedak naha. Feel wenne naha.
Ubata mama thawa deyak kiyannam. Lamayek hadala balapanko. It's a whole another level![]()