DIY | කාර් එකේ බෆර් එක ත්‍රීවිල් එකක් වද්දගෙන ගියා | Paint Transfer Fix

Cenon

Well-known member
  • Feb 25, 2011
    7,057
    8,896
    113
    Cenon
    cenon.com
    shik vehicle eka nawaththala diwuwa nam aruwa allaganna thibba
    eth oya wage welawata owa hithenne nene
    mn bassa machan, eth pitipasse wahana seen eka danne nane. un horn karanawa. anika car eke lap ekai purse ekai tibba. kalabala wela divva nam meeta wada damage ekak wei kiyala hithanawa. mn hithuwe e sakkiliya nawattai kiyala :(

    Matat oka una.. left side eken overtake karala atullan giya... lost tamai ban
    left side eka yanawa neda normally... :(