Damage eka nam ok machan. Balamu allaganna. Bayai talk karanna, kohoma dial ekak da danna pora.Great work machan
Aruwa allaganna thibune kohomahari.
Awlak na. Damage eka shapene dan.
mn bassa machan, eth pitipasse wahana seen eka danne nane. un horn karanawa. anika car eke lap ekai purse ekai tibba. kalabala wela divva nam meeta wada damage ekak wei kiyala hithanawa. mn hithuwe e sakkiliya nawattai kiyalashik vehicle eka nawaththala diwuwa nam aruwa allaganna thibba
eth oya wage welawata owa hithenne nene

left side eka yanawa neda normally...Matat oka una.. left side eken overtake karala atullan giya... lost tamai ban

Ow bn...good one bro , police complain krala nam kisima terumak naa. un owa hoyanne na![]()
Thanx bro.ela ela.
Thanx bro.BUMP