කලින් වීඩියෝ එකට හොද ප්රතිචාර ලැබුණ නිසා මේ පාර දැම්මා ඉතුරු කොටස.
වද්දගෙන ගියපු ත්රීවිල් එක නම් හම්බුනේ නෑ මචන් ඒ උනාට මම කාර් එකේ buffer එකේ deep scratch උන තැන් තනියම හදාගත්තා.
කිසිම දෙයක් හංගන්නෙ නැතුව දන්න සියලුම දේ තව එකෙක්ට ප්රයෝජනවත් වෙයි කියල හිතෙන නිසා step by step ඔක්කොම ටික දැම්මා තීන්ත තෝරන තැන ඉඳලා.
කලින් වීඩියෝ එක.




anika kal yanawa professional un gawa wada karaganna.