Download Help

prabuhetti

Member
Sep 15, 2013
127
40
0
Maha Muhuda
:confused::confused::confused::confused::confused:


Kata hari kiyanna puluwanda U Torrent eke download wenna dapuwama
CONNECTING PEERS kiyala weten eke theruma mokakda kiyala.
anika eka peya ganak tibbath connect wenne ne download wenneth ne.

bit torrent ekata dapuwama LT Seeds not support,ED2K Link Globabled
oya wage ewa wetenawa
down load karagannama be

plz danna kenek innawanam kiyala denna
 

Malinga

Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    utorrent vala settings avulak,firewall, network avul vage eeva naththum oyaage ISP torrent block karala athi. hama torrent file ekakatama ehema venava da?
     
    Last edited: