ඩයස් කොල්ලා;14806102 said:ekiyanne machanla api upload kerena PC eka nathi unath apita ona welawaka data ganna puluwanda onlinwe?
ඩයස් කොල්ලා;14806142 said:???????????
4n eake pics okkame auto pc eakate download wenewa
ඩයස් කොල්ලා;14806215 said:mata dana ganna ona dan kawada hari mage PC eke hard eka giyoth e photos koheda tiyenne kiyala..
ඩයස් කොල්ලා;14806215 said:mata dana ganna ona dan kawada hari mage PC eke hard eka giyoth e photos koheda tiyenne kiyala..
ඩයස් කොල්ලා;14806352 said:thanks all...dropbox folder ekata copy paste kerema harine?
ඔව් බන්.. ෆෝල්ඩර් එඅක්ට දැම්මා ම ඔටෝ Sync වෙනවා. ඊට පස්සේ ලින්ක් කරලා තියෙන Device ඔක්කොම ගේම එක පෙන්නනවා.. ලින්ක් අක්රලා තියෙන device ඔක්කොම කලා උනත් ෆයිල්ස් වට මුකුත් වෙන්නේ නැ. ඒවා Dropbox සේර්වර් වල තියෙඅන්ව..![]()
ඩයස් කොල්ලා;14806352 said:thanks all...dropbox folder ekata copy paste kerema harine?
ඩයස් කොල්ලා;14806584 said:2gb ban
umbe 4n eake mokak da... mata hambuna 70Gb Free