mjayanatha

Well-known member
  • Jan 9, 2008
    28,378
    1,885
    113
    යන එන මං නැහැ
    ඩ්‍රොප්බොක්ස් සයිට් එකෙන් පුළුවන්.. ආයිත් පීසී ඒක හදාගෙන ඕක දා ගනින් බඩු ඩව්න්ලෝඩ් වෙයි
     

    sachi911

    Member
    Jan 31, 2010
    3,363
    222
    0
    In heR HeaRT <3
    ඩයස් කොල්ලා;14806215 said:
    mata dana ganna ona dan kawada hari mage PC eke hard eka giyoth e photos koheda tiyenne kiyala..

    uba dropbox ekata sync karala data thiyenne dropbox server ekaka. ube pc eken nemei mea loke thiyena onema pc ekakin ue account ekata log unoth e data tika ganna puluwan.
     

    yosh371

    Well-known member
  • Jan 15, 2011
    8,464
    6,650
    113
    Land of Lions
    ඩයස් කොල්ලා;14806215 said:
    mata dana ganna ona dan kawada hari mage PC eke hard eka giyoth e photos koheda tiyenne kiyala..

    online.... ona pc eakakin ganna puluvan... pc eake theynne backup eakak witharai
     

    Meva

    Well-known member
  • Jan 9, 2012
    13,965
    535
    113
    🍎 🎧 🎥
    dropbox.jpg
     

    Meva

    Well-known member
  • Jan 9, 2012
    13,965
    535
    113
    🍎 🎧 🎥
    ඩයස් කොල්ලා;14806352 said:
    thanks all...dropbox folder ekata copy paste kerema harine?


    ඔව් බන්.. ෆෝල්ඩර් එඅක්ට දැම්මා ම ඔටෝ Sync වෙනවා. ඊට පස්සේ ලින්ක් කරලා තියෙන Device ඔක්කොම ගේම එක පෙන්නනවා.. ලින්ක් අක්රලා තියෙන device ඔක්කොම කලා උනත් ෆයිල්ස් වට මුකුත් වෙන්නේ නැ. ඒවා Dropbox සේර්වර් වල තියෙඅන්ව.. :rolleyes:
     
    Apr 3, 2013
    311
    13
    0
    ඔව් බන්.. ෆෝල්ඩර් එඅක්ට දැම්මා ම ඔටෝ Sync වෙනවා. ඊට පස්සේ ලින්ක් කරලා තියෙන Device ඔක්කොම ගේම එක පෙන්නනවා.. ලින්ක් අක්රලා තියෙන device ඔක්කොම කලා උනත් ෆයිල්ස් වට මුකුත් වෙන්නේ නැ. ඒවා Dropbox සේර්වර් වල තියෙඅන්ව.. :rolleyes:

    link kerenne kohomada ban?