කියපල්ලකො CCleaner එකේ ටූල් එකක් තියෙනව. හැබැයි අපිට ඕන විදියට sort කරගන්න බෑ
AnuradhaRa Well-known member Dec 25, 2010 62,210 1 43,765 113 යටගිය දවසැ බරණැස් නුවර Jan 20, 2022 #1 කියපල්ලකො CCleaner එකේ ටූල් එකක් තියෙනව. හැබැයි අපිට ඕන විදියට sort කරගන්න බෑ Reactions: TCB Rox, kinkon, NRTG and 1 other person
meeka Well-known member Oct 1, 2008 5,494 6,344 113 Jan 20, 2022 #2 Ccleaner hoda nadda? godak softwares wala auto dulicates makanawa. apita oni eka select karanna denne na. Reactions: TCB Rox, kinkon, NRTG and 2 others
Ccleaner hoda nadda? godak softwares wala auto dulicates makanawa. apita oni eka select karanna denne na.
Stimulus mind Well-known member Feb 27, 2021 31,013 153,068 113 Jan 20, 2022 #3 CCleaner or Auslogics duplicate file finder Reactions: TCB Rox, kinkon, NRTG and 1 other person
avjayarathne Well-known member Sep 13, 2021 9,765 29,993 113 Kandy Jan 20, 2022 #4 there's built-in tool for Samsung phones Reactions: TCB Rox, NRTG, Stimulus mind and 1 other person
I imhotep Well-known member Mar 29, 2017 14,872 8 35,480 113 Jan 20, 2022 #5 Freeware https://www.alldup.info/alldup_help/alldup.php Reactions: TCB Rox, kinkon, NRTG and 2 others
AnuradhaRa Well-known member Dec 25, 2010 62,210 1 43,765 113 යටගිය දවසැ බරණැස් නුවර Jan 20, 2022 #6 Stimulus mind said: CCleaner or Auslogics duplicate file finder Click to expand... Auslogics duplicate file finder Last edited: Jan 20, 2022 Reactions: Stimulus mind
Stimulus mind said: CCleaner or Auslogics duplicate file finder Click to expand... Auslogics duplicate file finder
kasun090354t Well-known member Aug 21, 2011 24,310 36,417 113 කෑගල්ල Jan 20, 2022 #7 ඔය වැල වල ඩුප්ලිකේට් බලබල ඉන්නේ නැතිව එකපාර ctrl+A ගහලා delete ඔබහන්. Reactions: AshenTM and AnuradhaRa
S SLK_sri Well-known member Oct 27, 2018 61,114 56,678 113 Jan 20, 2022 #8 uba wela save karala thiyan innawada??? hitapan ube nangita (mage geni) kiyannam. Reactions: saja
A asirir Well-known member Jan 31, 2008 467 410 63 lanka Jan 20, 2022 #9 MakeRoom https://www.softpedia.com/get/System/Hard-Disk-Utils/MakeRoom.shtml Reactions: TCB Rox and AnuradhaRa
Zeuz Well-known member Oct 2, 2020 8,937 15,589 113 Somewhere in this world Jan 20, 2022 #10 oken C drive eka monawath karanna epa windows wala thiyena samahara duplicates delete una mama karala Reactions: AnuradhaRa
oken C drive eka monawath karanna epa windows wala thiyena samahara duplicates delete una mama karala
E EssJeeEm Well-known member Jan 7, 2020 2,134 3,662 113 Jan 21, 2022 #11 Reactions: NRTG and TCB Rox