ebay selling help

meredean

Active member
  • Nov 22, 2008
    585
    145
    43
    machanla mama memory card ekak demma vikinanna buyer kenk iteam eka aran eth peyment karan ne u kiyanwa ship karala taking number eka ewannalu u ahnnama ne mama kiuwwa traking number ne kiyala etokota kiyanwa ship karala photo ewnnalu mata puluwanda bn uta ebay eke case ekak open karanna karala mama dinuwoth ebay eken mata gewanwada bn mata a gena danna ekek vistara kiyapanko loku uduwak bn
     

    W33R3

    Well-known member
  • Jul 6, 2014
    1,791
    257
    83
    පෘතුවියේ
    ඌ payment එක කලට පස්සෙනේ බන් ෂිප් කරන්නේ.buyer pay කරාම ෂිප් කරන්න.ට්‍රැකින් නම්බර් 1ක් ඕනෙනම් වැඩියෙන් pay කරන්න කියපන් :P
     

    meredean

    Active member
  • Nov 22, 2008
    585
    145
    43
    ඌ payment එක කලට පස්සෙනේ බන් ෂිප් කරන්නේ.buyer pay කරාම ෂිප් කරන්න.ට්‍රැකින් නම්බර් 1ක් ඕනෙනම් වැඩියෙන් pay කරන්න කියපන් :P

    hari bn mata denaganna ona u payment eka kale netham mata puluwan neda case ekak open karanna ahema karalath harigiye netham ebay eken gewanwa neda mata
     

    joshmiller

    Well-known member
  • Feb 23, 2014
    3,305
    220
    63
    pitarata
    hari bn mata denaganna ona u payment eka kale netham mata puluwan neda case ekak open karanna ahema karalath harigiye netham ebay eken gewanwa neda mata

    machan item eka relist karapan , oya buyer hari yana ekek neme . risk ekak ganna epa machan .

    reslist karapan , aruta unpaid case ekak open karapan .
     

    tharakato

    Well-known member
  • Jul 26, 2007
    11,447
    724
    113
    Sri Lanka
    unpaid case ekak demmama mokda bn wenne ebay eken gewanawada

    umba item eka ship kale nane ? ship kala nam baduma thamay umbata salli enne naha buyer dunne nathnam


    Umba oya dropship karana site eka mokakda ? godak site vala nam umbata parcel eke photo ekak gahala evanava.

    oya buyer baduwa avath ave naha kiyala nikan indi.

    ebay eka godak elavata ganne buyer ge side eka.