Elakiri Brotherhood තෑගි වැස්ස මෙවරත් සූදානම්

$Gangster$

Well-known member
  • Jun 21, 2013
    5,511
    6,052
    113
    හොර බොරු නෑ. වන්චා නෑ. රෙප් සහ තෑගි ලැබුන අයගෙන්ම දැනගන්න. තවම රෙප් ලැබුනෙ අඩුවෙන් නම් බය වෙන්න එපා. අපිට වෝට් කරපු ඔක්කොම අපි ලිස්ට් එකට ඇඩ් කරගෙන තියෙන්නෙ. තරගෙ ඉවර උනත් රෙප් වලින් සලකනවා.

    Ado munta vote karapan boru karanna na.mata rep lebuna brazzruth lebuna

    ;);););)

    YctoyPH.png


    මට නම් පොරොන්දු වූ තෑග්ග ලැබුනා.
    S**yHub Acoount එකක්.
    ඔබත් නොපමාව Elakiri Brotherhood වෙත ඔබේ මනාපය ලබාදී
    තෑගී දිනා ගන්න.

    YctoyPH.png


    :cool::cool::cool:

    YctoyPH.png
     
    Give Away වලට රැවටෙන්න එපා....!!

    බොහොම සුළු පිරිසකට සහ තෝරාගත් පිරිසකට පමණක් ලබාදෙන Give Away වලට රැවටී ඔබගේ වටිනා ඡන්දය අපතේ යවාගන්න එපා...!!!

    කඹය පටන් ගැනීමට පෙර සිටම ඔබට නොනවතින රෙප් වැස්සකින් සංග්‍රහ කිරීමට පටන්ගත් ELAKIRI LEGENDS වෙත ඔබගේ වටිනා ඡන්දය භාවිතා කර අදම 500+ වැඩි රෙප් වැස්සකින් නැහැවෙන්න...




    සුලු පිරිසක් වෙන්නෙ කොහෙද මහත්තයෝ.. 200+ දෙනෙකුට විතර තෑගි බෙදිල යනව. ඉතින් සුලු පිරිසක්ද?:rofl::lol:
     

    dmtx

    Well-known member
  • Dec 1, 2011
    22,223
    4,114
    113
    චිරි චිරි වැස්ස;24383886 said:


    සුලු පිරිසක් වෙන්නෙ කොහෙද මහත්තයෝ.. 200+ දෙනෙකුට විතර තෑගි බෙදිල යනව. ඉතින් සුලු පිරිසක්ද?:rofl::lol:

    :shocked:
    මොනවද තෑගි,.. මටත් එවපන් බලන්න
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113

    $Gangster$

    Well-known member
  • Jun 21, 2013
    5,511
    6,052
    113
    හොර බොරු නෑ. වන්චා නෑ. රෙප් සහ තෑගි ලැබුන අයගෙන්ම දැනගන්න. තවම රෙප් ලැබුනෙ අඩුවෙන් නම් බය වෙන්න එපා. අපිට වෝට් කරපු ඔක්කොම අපි ලිස්ට් එකට ඇඩ් කරගෙන තියෙන්නෙ. තරගෙ ඉවර උනත් රෙප් වලින් සලකනවා.

    Ado munta vote karapan boru karanna na.mata rep lebuna brazzruth lebuna

    mata nam hamba una illapu ekama.

    Thanks


    ;);););)

    YctoyPH.png


    මට නම් පොරොන්දු වූ තෑග්ග ලැබුනා.
    S**yHub Acoount එකක්.
    ඔබත් නොපමාව Elakiri Brotherhood වෙත ඔබේ මනාපය ලබාදී
    තෑගී දිනා ගන්න.

    YctoyPH.png


    :cool::cool::cool:

    YctoyPH.png
     

    jasz

    Well-known member
  • Sep 29, 2007
    8,988
    1,248
    113
    නුවර
    කව්රු මොනා කිව්වත් අපි දුන්න, දෙනවා.... හිතුනොත් රිදිලා අඩන උන්ටත් දෙනවා..ඔව්





    අනිත් අය වගේ නෙවෙයි [FONT=&quot]Brotherhood [/FONT]අපි කියපු දේ කරපු සෙට් එකක් 2018 කඹේ ඉවර වෙලත් රෙප් පිට රෙප් ලැබුනු බව [FONT=&quot]Brotherhood [/FONT]කට්ටිය හොදටම දන්නවා. අන්න ඒකයි [FONT=&quot]Brotherhood [/FONT]අපේ ක්‍රමේ. මෙන්න තියෙනවා ඒවට සාක්ෂි
    මෙවා ඉතින්
    [FONT=&quot]Brotherhood [/FONT]එකෙන්ම විතරයි ෆ්‍රෙන්ඩ්ස්.

    VsUIFMt.jpg


    Quote:
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1846811


    3Jy74In.jpg


    [FONT=&quot]මේ විදිහට පොරොන්දු ඉටු කරේ Brotherhood කොල්ලො ටික විතරයි..[/FONT]
     

    SURVIV0R

    Active member
  • Jun 17, 2017
    325
    249
    43
    USA
    අනේ මචං ප්ලීස් පුලුවන් කමක් තියෙනවානම් Grammarly Premium එකක් හරි Lynda Premium එකක් මට දෙන්න. ඉගෙනගන්න ආසයි සල්ලි නැහැ බං. ලොකු උදව්වක්.

    ..............................................................................................
    එළකිරි.com කඹ ඇදීම 2019

    වෙලදපොලේ රවුමක් යන්න.. රෙප් ගණන් සසදන්න
    EK Brotherhood එකට මනාපේ දීලා සතුටින් ඉන්න.

    6M1n00h.png






    ElaKiri Brotherhood තෑගි වැස්ස මෙවරත් සූදානම්

    VOTE HERE
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1895231

    COMMENT HERE
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1895351
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    අනේ මචං ප්ලීස් පුලුවන් කමක් තියෙනවානම් Grammarly Premium එකක් හරි Lynda Premium එකක් මට දෙන්න. ඉගෙනගන්න ආසයි සල්ලි නැහැ බං. ලොකු උදව්වක්.

    මචන් අපිට VOTE කරලා reply එකක් දෙන්න.. :):):)
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113

    lexieus

    Well-known member
  • May 3, 2012
    1,486
    273
    83
    Kandy
    චිරි චිරි සහොදරයා කියපු විදිහට Give away එක දුන්නා! ඔබත් Ramesh Jaya සොහොයුරාට සහයෝගය දි වටිනා තෑගි දිනා ගන්න!!!
     

    $Gangster$

    Well-known member
  • Jun 21, 2013
    5,511
    6,052
    113
    හොර බොරු නෑ. වන්චා නෑ. රෙප් සහ තෑගි ලැබුන අයගෙන්ම දැනගන්න. තවම රෙප් ලැබුනෙ අඩුවෙන් නම් බය වෙන්න එපා. අපිට වෝට් කරපු ඔක්කොම අපි ලිස්ට් එකට ඇඩ් කරගෙන තියෙන්නෙ. තරගෙ ඉවර උනත් රෙප් වලින් සලකනවා.

    Ado munta vote karapan boru karanna na.mata rep lebuna brazzruth lebuna

    mata nam hamba una illapu ekama.

    Thanks

    චිරි චිරි සහොදරයා කියපු විදිහට Give away එක දුන්නා! ඔබත් Ramesh Jaya සොහොයුරාට සහයෝගය දි වටිනා තෑගි දිනා ගන්න!!!


    ;);););)

    YctoyPH.png


    මට නම් පොරොන්දු වූ තෑග්ග ලැබුනා.
    S**yHub Acoount එකක්.
    ඔබත් නොපමාව Elakiri Brotherhood වෙත ඔබේ මනාපය ලබාදී
    තෑගී දිනා ගන්න.

    YctoyPH.png


    :cool::cool::cool:

    YctoyPH.png