Elakiri Brotherhood තෑගි වැස්ස හම්බුන ලබ්බක් නැද්ද ?
අන්තිමට ලැබුන දෙයක් නැද්ද
එහෙනම් ඔබේ තීරණය වැරදි බව වැටහෙනවාද ,
rep වලින් නාන්න අප සමග එකතුවන්න
Unbelievable Giveaway 2k19
මම 11යි ගානකට vote එක දැම්මේ..
රෙප් 2ක්ද කොහෙදෝ දීලා තිබුණා...
මුන්ගේ පච... අනිත් ටීම් එකට දීලා රෙප් ටිකක්වත් වැඩිපුර ගනිල්ලා![]()
rep iwarawela athi bn dan nam depaththema...passe illa ganin un denwa aniwa
rep wadak naa bn
rep denwa nam e welawe full rep denna one
nathinam dena account ekak denana one![]()
accounts hamotama denne nah bro....thora ganna ayata witharai eyala kiyala thiyenwane!![]()
account tora gattu unta dunna kiyamu. ko yako rep.![]()
අන්තිමට ලැබුන දෙයක් නැද්ද
එහෙනම් ඔබේ තීරණය වැරදි බව වැටහෙනවාද ,
rep වලින් නාන්න අප සමග එකතුවන්න
rape වීමට කැමති අය පමණක් එන්න
පොඩි දෙයි කරන්න තියෙන්නේ
මෙතනින් ගිහින් Ithika Mithika වොට් කරන්න >>>>>>
1 මේ කියල තියන පොස්ට් එකේ චන්දය භාවිතා කරන්න
2 ඔබේ නමෙහි screen ෂොට් එකක් අර ගන්න
![]()
![]()
3 මෙහි පළකර rep ඉල්ලා සිටින්න
මොවුන් සියල්ලෝම ඔබව වරින් වර rape කරනවා ඇත
![]()
![]()
![]()
මෙතන
එන්න Elakiri Legends සමග පෙළ ගැසෙන්න. නොනවතින rep වැස්සකින් නැහැවෙන්න...
![]()






