..::[Elakiri_කඹේ_Executer_ කණ්ඩායම(All-time_එලකිරියන්ස්)]::..

Oli_Vili

Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    +13 machan.. 24hrs hari giyaama anith untath denawa


    ඔන්න මගෙන් Rep 13++


    Wzeu19z.png
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe

    තුප්පහි මානසිකත්වය තමයි ප්‍රදර්ශනය කරන්නෙ...නොදන්න එකෙක්ට කියල දිපන් මිනිහො...චිත්ත වගේ රගන්නෙ නැතුව...
     
    • Like
    Reactions: Batman963

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113
    ඒ බන් මම මුල ඉදන් ගහගෙන එනවා. තාම මුල් පේජ් වල ස්ලෝ උනත් ලැබෙයි :sorry:
    කොම හරි දෙනවා මරුවා නැගල ඉන්න අය pm එකක් ගහපන් එතොකොට රීසෙට් උනහම මුලින් දෙන්න පුළුවන් ඒ අයට. :dull:

    ආයේ මේකේ මම comment දාන්නේ නැහැ adminge msg එක එන්න ලගයි දැන් ඇති කියල :eek:

     

    inspiron

    Well-known member
  • May 27, 2014
    24,987
    17,622
    113
    Nowhere
    පුලුවන් නම් වොට් කල අයගෙ නම් ලිස්ට් එකක් හදලා pm කලනම් හරි ටිම් එකෙ අයට..:)


    ගිය පාරත් ලිස්ට් එකක් හදලා බෙදලා දුනා මෙම්බස්ලට. සති ගානක් රෙප් බෙදුවා.
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113

    ගිය පාරත් ලිස්ට් එකක් හදලා බෙදලා දුනා මෙම්බස්ලට. සති ගානක් රෙප් බෙදුවා.
    හදපංකෝ දන්නවනම් ගිය පාර මට ලැබුණු සෙට් එකටනම් බෙදුවා.
    සමහර එවුන් මිස් කරලා තිබ්බ. :growl: