Elakiriye දවසින් දවස එක එක fake හදාගෙන එන උන්ගැන

Fake හදාගෙන උන් සහ Spam කරන උන්

  • පුදුම වදයක් තියෙන්නෙ ඔක්කොම Ban කරන්න ඕනේ

    Votes: 20 25.6%
  • හිටියට අව්ලක් නෑ කැමති නැති උන් Ignore කරගනි

    Votes: 15 19.2%
  • හැමෝටම elakiriye ඕනෙ දෙයක් කියන්න කරන්න නිදහස තියෙන්නෙ ඕනේ

    Votes: 16 20.5%
  • Fake limit කරන්න විදිහක් තිබ්බා නම් හොදයි

    Votes: 27 34.6%

  • Total voters
    78

SupiriKollek

Well-known member
  • Aug 30, 2021
    3,360
    5,967
    113
    මේකේ දැන් ටික දවසක් ඉදලා පුදුම Fake account set ටිකක් බැහැලා තියෙන්නේ. සමහර account එකම උන් සෙට් එකක්ගේ වගේ. මේක ගැන් උබලට හිතෙන්නෙ මොකක්ද ?.
    සමහර විට මුන් හෙන අමුතු අසහනයකින් ඇත්තේ Thread බැලුවහම එහෙම හිතෙනවා. කිරිය නැති උනොත් අසහනෙ වැඩි වෙලා මුන් මැරෙයිද 🙃🙃
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,791
    28,161
    113
    එක පොන්නයයි බන් සේරම කරන්නෙ, පොඩි කාලෙ ඉඳන් සමාජෙන් කොන්වෙච්ච පොන්න සක්කිලි ඔහොම තමා... කොහෙන් හරි උන්ගෙ reputation එක හදාගන්න දඟලනවා... ඊට පස්සෙ රී ගන්නවා ඉන්නවට වඩා අන්ත විදිහට
     

    ShiningStar

    Well-known member
  • Dec 27, 2017
    7,252
    7,128
    113
    උන් කොහොමද බං මේකේ තොග පිටින් ෆේක් හදන්නේ ? account verify කරන්න නම්බර්ස් තොගයක් අවශ්‍යය වෙනවනේ. උන් ගාව කොහොමද unlimited ෆෝන් නම්බර්ස් තියෙන්නේ ?
     

    Amathi Putha

    Well-known member
  • Dec 20, 2018
    5,295
    10,128
    113
    පෙට්‍රල් පෝලිමේ
    Gtrz:

    IMG-20220916-130952.jpg
     
    Last edited:

    Amila llll

    Well-known member
  • Jun 19, 2009
    6,815
    6,368
    113
    උන් කොහොමද බං මේකේ තොග පිටින් ෆේක් හදන්නේ ? account verify කරන්න නම්බර්ස් තොගයක් අවශ්‍යය වෙනවනේ. උන් ගාව කොහොමද unlimited ෆෝන් නම්බර්ස් තියෙන්නේ ?
    01. social media karana un gaawa fake account tiyenwa.
    02. nathnam communication shop ekak athi :D
    03. ... 😶