මේකේ දැන් ටික දවසක් ඉදලා පුදුම Fake account set ටිකක් බැහැලා තියෙන්නේ. සමහර account එකම උන් සෙට් එකක්ගේ වගේ. මේක ගැන් උබලට හිතෙන්නෙ මොකක්ද ?.
සමහර විට මුන් හෙන අමුතු අසහනයකින් ඇත්තේ Thread බැලුවහම එහෙම හිතෙනවා. කිරිය නැති උනොත් අසහනෙ වැඩි වෙලා මුන් මැරෙයිද

සමහර විට මුන් හෙන අමුතු අසහනයකින් ඇත්තේ Thread බැලුවහම එහෙම හිතෙනවා. කිරිය නැති උනොත් අසහනෙ වැඩි වෙලා මුන් මැරෙයිද


