charges දාගෙන පලයල්ලා . නැත්නම් එහෙන් සිම් කාර්ඩ් එකක් ගන්න එක ලාබද ?
C codeforme Well-known member Sep 22, 2017 965 1,155 93 Oct 19, 2025 #1 charges දාගෙන පලයල්ලා . නැත්නම් එහෙන් සිම් කාර්ඩ් එකක් ගන්න එක ලාබද ?
O ozykolla Well-known member Jun 20, 2022 9,845 16,805 113 Oct 19, 2025 #2 https://www.airalo.com/ Data e-sim තමයි ලාභ WhatsApp call Reactions: codeforme
33000v Well-known member Aug 10, 2013 2,931 3,407 113 Oct 19, 2025 #3 podi kaklayai nan inne E sim app ekak da ganin Reactions: codeforme
ManOfSteel Well-known member Jan 4, 2013 2,941 3,031 113 Invalid Oct 19, 2025 #4 USD 40 unlimited roaming plan eka dan palayan 14days da koheda puluwan. Public places, Super Market wala hema free WIFI tiyenawa. Reactions: codeforme
USD 40 unlimited roaming plan eka dan palayan 14days da koheda puluwan. Public places, Super Market wala hema free WIFI tiyenawa.
thomian Well-known member May 20, 2011 12,793 17,992 113 Oct 19, 2025 #5 Me data sim ekak use kare.. Netherlands + Belgium waladi. 10 EURO wage package ekk active kale mataka widiyata Reactions: codeforme
Me data sim ekak use kare.. Netherlands + Belgium waladi. 10 EURO wage package ekk active kale mataka widiyata