ex එක්ක sex කරන්න තියන ආසාව නැතිවෙන් නැත්තෙ ඇයි

Himazharin

Well-known member
  • Jul 22, 2020
    3,339
    4,786
    113
    Mind Palace
    ඕක උඹට විතරක් තියෙන අවුලක් නෙමේ කියලා උඹ දැන ගත්තොත් උඹේ හිත ටිකක් සන්සුන් වෙනවා නේද
    නෑ මට ඒත් අරින්ඩ ඕනෙ
    හම්මේ අසහන නූලක් මොකෝ නැත්තේ කියා කියා බල බල හිටියේ

    ex මචන් උබේ හිතට බොක්කටම වැදුන එකක් වෙන්න ඇති
    ඔව් දාලා ගිහිල්ලත් දැන් අවුරුදු 3ක් විතර තාම අමතක කරන්න බැරි උනා
    දැන් උබට තියෙන්නේ තරහට හුකන්න අස්සවක්
    එහෙනම් උන්දැ මැරෙනවා
    Ithin karapan ban, nothing wrong with.
    Mamath karanawa. Lanakwata yana welawata eyawa meet wenawamai. Eyath balan inne man enakal
    මගෙ exත් මම එනකන් එහෙම බලං ඉන්නවා නම් කොච්චර දෙයක්ද
    wait, what???
    තාම අමතක නෑ ඉතින් එයාව
    එකී ගමේ පිං ලිඳ... උබත් එකෙන් නාල තව ඈයොත් නානවා... හිත හදාගන්න බලන්න එහෙම... වෙන කරන්න දෙයක් නෑ.. වෙන එකෙක් නාල උබට ජීවිත කාලෙම ඉහින්න නොවුන එක ගැන සතුටු වේයන්.
    හිත හදාගන්න එහෙමවත් හිතන්න වෙනවා මේ යන විදිහට
    uba nemeida boot eka thibbe, ubawa daala giya neda ,

    ohoma thama feelings

    another birth of fucking playboy
    තාම ඇනගන්න බැරි උනා එකකවත්
    හිත පිරෙන්න කරගන්න බැරිවුනාම ඔය frustration එක වැඩී
    ඇත්ත
    thibila nathi una dewal lokuwata miss wenawa.. ewala quality eka adala naha..
    eka loka swabawaya..
    mentally පැත්ත full fuckeup උනත් physical appearance එක නම් පට්ට quality මට ඒ රූපෙන් එහා වෙන කෙල්ලන්ට හිත යන්නෙම නෑ
    එ උන්දැ දුන් සැප ඉ ද හිට මතක් වෙන එක සාධාරණයි
    මීට මගේ හිත
    එයාගේ හොදට ඒවා මතකයන් විතරක් කරගත්තා අන්තිමේට එයා මට කොකා පෙන්නුවා
    වැලක් බලලා
    තේ පාරක් ගහලා
    බුදිය ගනිං

    මීයා කලීෆා උනත් එපා වෙනවා ඒ වෙලාවට
    දැන් අතේ ගහන්න හිතෙන්නෙත් නෑ
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,986
    13,887
    113
    🤍
    හම්මේ අසහන නූලක් මොකෝ නැත්තේ කියා කියා බල බල හිටියේ