නෑ මට ඒත් අරින්ඩ ඕනෙඕක උඹට විතරක් තියෙන අවුලක් නෙමේ කියලා උඹ දැන ගත්තොත් උඹේ හිත ටිකක් සන්සුන් වෙනවා නේද
ඔව් දාලා ගිහිල්ලත් දැන් අවුරුදු 3ක් විතර තාම අමතක කරන්න බැරි උනාහම්මේ අසහන නූලක් මොකෝ නැත්තේ කියා කියා බල බල හිටියේ
ex මචන් උබේ හිතට බොක්කටම වැදුන එකක් වෙන්න ඇති
එහෙනම් උන්දැ මැරෙනවාදැන් උබට තියෙන්නේ තරහට හුකන්න අස්සවක්
මගෙ exත් මම එනකන් එහෙම බලං ඉන්නවා නම් කොච්චර දෙයක්දIthin karapan ban, nothing wrong with.
Mamath karanawa. Lanakwata yana welawata eyawa meet wenawamai. Eyath balan inne man enakal
තාම අමතක නෑ ඉතින් එයාවwait, what???
හිත හදාගන්න එහෙමවත් හිතන්න වෙනවා මේ යන විදිහටඑකී ගමේ පිං ලිඳ... උබත් එකෙන් නාල තව ඈයොත් නානවා... හිත හදාගන්න බලන්න එහෙම... වෙන කරන්න දෙයක් නෑ.. වෙන එකෙක් නාල උබට ජීවිත කාලෙම ඉහින්න නොවුන එක ගැන සතුටු වේයන්.
තාම ඇනගන්න බැරි උනා එකකවත්uba nemeida boot eka thibbe, ubawa daala giya neda ,
ohoma thama feelings
another birth of fucking playboy
ඇත්තහිත පිරෙන්න කරගන්න බැරිවුනාම ඔය frustration එක වැඩී
mentally පැත්ත full fuckeup උනත් physical appearance එක නම් පට්ට quality මට ඒ රූපෙන් එහා වෙන කෙල්ලන්ට හිත යන්නෙම නෑthibila nathi una dewal lokuwata miss wenawa.. ewala quality eka adala naha..
eka loka swabawaya..
එයාගේ හොදට ඒවා මතකයන් විතරක් කරගත්තා අන්තිමේට එයා මට කොකා පෙන්නුවාඑ උන්දැ දුන් සැප ඉ ද හිට මතක් වෙන එක සාධාරණයි
මීට මගේ හිත
දැන් අතේ ගහන්න හිතෙන්නෙත් නෑවැලක් බලලා
තේ පාරක් ගහලා
බුදිය ගනිං
මීයා කලීෆා උනත් එපා වෙනවා ඒ වෙලාවට