Facebook ගෲප් එකක් recover කරගන්න හෙල්ප් එකක් දෙන්න....කාටද කොහේටද E-amil කරන්න ඕන?
JananRush Well-known member May 17, 2006 1,798 220 63 Nittambuwa www.facebook.com Apr 10, 2023 #1 Facebook ගෲප් එකක් recover කරගන්න හෙල්ප් එකක් දෙන්න....කාටද කොහේටද E-amil කරන්න ඕන?
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 116,005 2 116,156 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Apr 10, 2023 #2 FB
JananRush Well-known member May 17, 2006 1,798 220 63 Nittambuwa www.facebook.com Apr 11, 2023 #3 danna kawrut nadda ban?
JananRush Well-known member May 17, 2006 1,798 220 63 Nittambuwa www.facebook.com Apr 11, 2023 #5 @119 said: මොකෝ බං ජානන වුනේ.... Click to expand... ade na na FB group ekak tibuna eka eka parama monada Brand tikak tiyena T-shirt wagayak nisa Ban karala. recover karaganna baluwe kohomada kiyala?
@119 said: මොකෝ බං ජානන වුනේ.... Click to expand... ade na na FB group ekak tibuna eka eka parama monada Brand tikak tiyena T-shirt wagayak nisa Ban karala. recover karaganna baluwe kohomada kiyala?