Facebook නිසා ලංකාවේ වුණ දේ - What happen in Sri Lanka because of Facebook

shw7

Well-known member
  • May 30, 2009
    2,150
    171
    113
    London, England
    ෆේස් බුක් එකේ දැම්මයි කියලා කවුරුත් කාවවත් මරන්න යන්නෙ නෑ. ජාතීන් අතර සැකය ඇති වෙන්නෙ ජාතීන් දුරස් වෙච්ච නිසයි. දුරස් වෙන්නෙ බෙදීමෙන්. බෙදුනෙ සිංහළයවත් දෙමළවත් නෙවේ. සිංහළයයි දෙමළයි එකට අවුරුද්දත් කනවා. හම්බයා තමයි බඩ පුරව ගන්න කෑම ටිකේ ඉඳන් බැංකු පෝලිම දක්වා බෙදන්න පුළුවන් හැම විදිහටම බෙදුනෙ. මේවා කතා කරන්න එකෙක් නැති හැටි.

    :yes: :yes: :yes:
     

    Banks PLK

    Well-known member
  • Apr 18, 2010
    3,995
    412
    83
    AUH, CMB , DXB
    ෆේස් බුක් එකේ දැම්මයි කියලා කවුරුත් කාවවත් මරන්න යන්නෙ නෑ. ජාතීන් අතර සැකය ඇති වෙන්නෙ ජාතීන් දුරස් වෙච්ච නිසයි. දුරස් වෙන්නෙ බෙදීමෙන්. බෙදුනෙ සිංහළයවත් දෙමළවත් නෙවේ. සිංහළයයි දෙමළයි එකට අවුරුද්දත් කනවා. හම්බයා තමයි බඩ පුරව ගන්න කෑම ටිකේ ඉඳන් බැංකු පෝලිම දක්වා බෙදන්න පුළුවන් හැම විදිහටම බෙදුනෙ. මේවා කතා කරන්න එකෙක් නැති හැටි.

    Ow ow umbala maithree bawana karagena hitiye
    sekaya nisa katawath waraddak nokarapu ahinsaka minissunge gewal gini thiyapala parata adala dapu eka sadaranaya karana hati :rofl:
     

    Banks PLK

    Well-known member
  • Apr 18, 2010
    3,995
    412
    83
    AUH, CMB , DXB
    Eka thamai mama mulinma kiwwe saka athi nowenna wada karanna oone. Ethakota kawru mona kiwwath minissu ewa wishwasa karanne na. Saka athi wenne duras unama. Wen unama. Kawda wen une? Mewa gana kawruth katha na.

    Sake athi wenne mole pawichchi nokarana nisa
    indiwe ara gam wala whatsapp wala msg ekak gihin boruwata minissu maruwe eh wage :P
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,994
    40,898
    113
    :):)
    Ow ow umbala maithree bawana karagena hitiye
    sekaya nisa katawath waraddak nokarapu ahinsaka minissunge gewal gini thiyapala parata adala dapu eka sadaranaya karana hati :rofl:

    Sake athi wenne mole pawichchi nokarana nisa
    indiwe ara gam wala whatsapp wala msg ekak gihin boruwata minissu maruwe eh wage :P
    Ballonta galakin gahuwama galata wiriththa wiriththa buranawa. Habai sinhayekta galakin gahuwoth gala aapu dihawa balanawa.
    Dan uba kamathi me prashne diha ballek widhihata balannada? Nath nam sinhayek widihata balannada? Api samanyen sinhayek prashna diha balanawa wage wada karanna kamathi.
    Uba kamathi kohomada?
     

    Banks PLK

    Well-known member
  • Apr 18, 2010
    3,995
    412
    83
    AUH, CMB , DXB
    :):)

    Ballonta galakin gahuwama galata wiriththa wiriththa buranawa. Habai sinhayekta galakin gahuwoth gala aapu dihawa balanawa.
    Dan uba kamathi me prashne diha ballek widhihata balannada? Nath nam sinhayek widihata balannada? Api samanyen sinhayek prashna diha balanawa wage wada karanna kamathi.
    Uba kamathi kohomada?


    Umba sinhayontath gal walin gahala thiyenawada? mama hithuwe umba muslim palli walata witharai gal gahala thiyenne kiyala:lol:

    api dakkana sinhaya wage prashna diha balala minissu marana eka sadaranaya karapu hati :rolleyes:
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,994
    40,898
    113
    Umba sinhayontath gal walin gahala thiyenawada? mama hithuwe umba muslim palli walata witharai gal gahala thiyenne kiyala:lol:

    api dakkana sinhaya wage prashna diha balala minissu marana eka sadaranaya karapu hati :rolleyes:
    Ow thopi bomba gahalane bamiyan budu pilime bimata samathala kare
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,994
    40,898
    113
    ade eka kareth apida ban?
    ethakota miyanmar wala ahinsaka minissu maruwe umbalada?
    galapenne nahane oi
    Thopine yako anunge ratawal balen allaganna yanne. Bamiyan pilima vinasha karala buddhist history eka nathi karannane haduwe eekane. Myanmar walin kawe thope thiyene kuppa kama nisai. Thopita bedagena inna therenne na. Elawapu ekekwa wath saudi arab walin bara gaththada? Adu kule hambayo paw :lol::lol:
     

    Banks PLK

    Well-known member
  • Apr 18, 2010
    3,995
    412
    83
    AUH, CMB , DXB
    Thopine yako anunge ratawal balen allaganna yanne. Bamiyan pilima vinasha karala buddhist history eka nathi karannane haduwe eekane. Myanmar walin kawe thope thiyene kuppa kama nisai. Thopita bedagena inna therenne na. Elawapu ekekwa wath saudi arab walin bara gaththada? Adu kule hambayo paw :lol::lol:


    Saudi walin mokata da bara ganne? eka unge rate prashnayak nemei ne miniho?
    lankawen bara gaththada? nahane :rolleyes:
    kawuda ban balen allanne? balen allaganna kam inna ewun nikam balagena hitiyada?:P
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,994
    40,898
    113
    Saudi walin mokata da bara ganne? eka unge rate prashnayak nemei ne miniho?
    lankawen bara gaththada? nahane :rolleyes:
    kawuda ban balen allanne? balen allaganna kam inna ewun nikam balagena hitiyada?:P
    Ow un kohomath thopi wage adu kule un wa waddaganna thiya thopi diha harilawath balanne na. Adu kule wahallu :lol::lol:

    Balen allagannakam sinhala api nikam hitiyata myanmar minissu nam thopiwa pannala damma
     

    Banks PLK

    Well-known member
  • Apr 18, 2010
    3,995
    412
    83
    AUH, CMB , DXB
    Ow un kohomath thopi wage adu kule un wa waddaganna thiya thopi diha harilawath balanne na. Adu kule wahallu :lol::lol:

    Balen allagannakam sinhala api nikam hitiyata myanmar minissu nam thopiwa pannala damma

    AAaaaah BUDDHIST unoth witharada usas kule wenne?
    harila baluwe naha kiyala apita paan da

    umba gona wage news wala dekapu ewa baluwata mata nam myanmar yaluwoth indala thiyenawa. umba oya kiyana harila balanne nathi ewa un ahuwoth pukenuth hina wei :P


    myanmar minissu nam nikam thamai hitiye poddak mole nathi set ekak thamai kulappu wela ara ahinsaka sulutharayak widihata jeewath wechcha minissu marala damme. oka ithin ochchara adambara wenna deyak da ban?