Facebook සමාගම නීති රීති ප්රසිද්ධ කරයි https://youtu.be/vqWNZ65Nr6A
R ruumax Member Apr 3, 2018 49 5 0 Apr 28, 2018 #1 Facebook සමාගම නීති රීති ප්රසිද්ධ කරයි https://youtu.be/vqWNZ65Nr6A Reactions: ^Buddhika^
ulta Well-known member Jan 7, 2011 3,376 491 83 සිහිනලන්තය Apr 28, 2018 #3 පළවෙනියෙන්ම කියන්නෙ රතු කොටු නිල් කරගනින්..ඊට පස්සේ එළකිරි එකේ දාන youtube adsense ගැන තියෙන threads හොදට කියවපන්.ඒගැන දන්නා උන්ගෙන් අහගනින් .ඒක කරන්නත් බැරිනම් කුලියක් හරි කරගෙන ජිවත් වෙයන්..
පළවෙනියෙන්ම කියන්නෙ රතු කොටු නිල් කරගනින්..ඊට පස්සේ එළකිරි එකේ දාන youtube adsense ගැන තියෙන threads හොදට කියවපන්.ඒගැන දන්නා උන්ගෙන් අහගනින් .ඒක කරන්නත් බැරිනම් කුලියක් හරි කරගෙන ජිවත් වෙයන්..
ulta Well-known member Jan 7, 2011 3,376 491 83 සිහිනලන්තය Apr 28, 2018 #4 google voice use කරපන්..ඔය voice එකට වඩා හොද වෙයි..ඔයාව හැල්ලුවට ලක් කරනවා නෙවෙයි..
M Maithreepala Banned Apr 13, 2018 114 9 0 Apr 28, 2018 #5 ulta said: පළවෙනියෙන්ම කියන්නෙ රතු කොටු නිල් කරගනින්..ඊට පස්සේ එළකිරි එකේ දාන youtube adsense ගැන තියෙන threads හොදට කියවපන්.ඒගැන දන්නා උන්ගෙන් අහගනින් .ඒක කරන්නත් බැරිනම් කුලියක් හරි කරගෙන ජිවත් වෙයන්.. Click to expand... ulta said: google voice use කරපන්..ඔය voice එකට වඩා හොද වෙයි..ඔයාව හැල්ලුවට ලක් කරනවා නෙවෙයි.. Click to expand... puka denna epa oya lord nemeine
ulta said: පළවෙනියෙන්ම කියන්නෙ රතු කොටු නිල් කරගනින්..ඊට පස්සේ එළකිරි එකේ දාන youtube adsense ගැන තියෙන threads හොදට කියවපන්.ඒගැන දන්නා උන්ගෙන් අහගනින් .ඒක කරන්නත් බැරිනම් කුලියක් හරි කරගෙන ජිවත් වෙයන්.. Click to expand... ulta said: google voice use කරපන්..ඔය voice එකට වඩා හොද වෙයි..ඔයාව හැල්ලුවට ලක් කරනවා නෙවෙයි.. Click to expand... puka denna epa oya lord nemeine
M Maithreepala Banned Apr 13, 2018 114 9 0 Apr 28, 2018 #6 ruumax said: https://youtu.be/vqWNZ65Nr6A Click to expand... gemak dunna umbe yt account ekata
ulta Well-known member Jan 7, 2011 3,376 491 83 සිහිනලන්තය Apr 28, 2018 #7 Maithreepala said: gemak dunna umbe yt account ekata Click to expand... game denna ai uba uge thatthada... gon pakaya..dan nathi ekekuta danna deyak kiyala dipan pora talk nodi... Reactions: lodbrok
Maithreepala said: gemak dunna umbe yt account ekata Click to expand... game denna ai uba uge thatthada... gon pakaya..dan nathi ekekuta danna deyak kiyala dipan pora talk nodi...
Sadeepa Arosha Well-known member Aug 24, 2009 8,871 707 113 ඇයි එන්නද ? Apr 29, 2018 #9 ulta said: පළවෙනියෙන්ම කියන්නෙ රතු කොටු නිල් කරගනින්..ඊට පස්සේ එළකිරි එකේ දාන youtube adsense ගැන තියෙන threads හොදට කියවපන්.ඒගැන දන්නා උන්ගෙන් අහගනින් .ඒක කරන්නත් බැරිනම් කුලියක් හරි කරගෙන ජිවත් වෙයන්.. Click to expand... Reactions: ulta
ulta said: පළවෙනියෙන්ම කියන්නෙ රතු කොටු නිල් කරගනින්..ඊට පස්සේ එළකිරි එකේ දාන youtube adsense ගැන තියෙන threads හොදට කියවපන්.ඒගැන දන්නා උන්ගෙන් අහගනින් .ඒක කරන්නත් බැරිනම් කුලියක් හරි කරගෙන ජිවත් වෙයන්.. Click to expand...