facebook sms airtel wala off karala tiyenn e service eka ganne wena widiyak nadda?
M mod Member Sep 25, 2008 820 4 0 KD Jan 26, 2011 #1 facebook sms airtel wala off karala tiyenn e service eka ganne wena widiyak nadda?