Facebook Help

Sakuntha00

Junior member
  • Jun 27, 2010
    444
    4
    18
    Machan la mage Face Book ekata mama Mage Mobile Number eka Add kara.
    Passe Apahu ee Mobile Number eka Ahak Kara Podi Hethuwak Nisa.
    Mama Apahu Ee Mobile Number eka ma Add karanna yaddi Verify karana Code eka awe na.
    mama verify karana code eka ma godak sarayak Request kara.
    etha kota Rathu paatin Menna me wage Message ekak awa.

    "It looks like you’re using this feature in a way it wasn’t meant to be used. Please slow down, or you could be blocked from using it."

    Wena Number ekak Gahuwatath okama enawa. mokada karanne Machan la okata?